اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

توقف طرح تحقیق و تفحص مجلس از صندوق فولاد صحت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان گفت: توقف در راستای اجرای طرح تحقیق و تفحص مجلس از صندوق فولاد کشور را تأیید می‌کنم و این موضوع صحت دارد.

توقف طرح تحقیق و تفحص مجلس از صندوق فولاد صحت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی روز‌های گذشته این خبرگزاری با شکایاتی از سوی بازنشستگان صندوق فولاد مبنی بر توقف ایجاد شده در راستای انجام تحقیق و تفحص مجلس از صندوق فولاد کشور مواجه شد که خبرنگار این رسانه به دنبال پیگیری صحت و سقم این شکایات از مسئولان مربوطه بر‌آمد.

ابراهیم دستمزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در دوره مجلس هشتم طرح اجرای تحقیق و تفحص مجلس از صندوق فولاد مطرح شد، اظهار کرد: برای اجرای این طرح کمیته‌ای در مجلس شورای اسلامی انتخاب و تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد در دوره فعالیت مجلس هشتم آغاز شده است، اضافه کرد: جلسات مختلفی نیز برای پیگیری این موضوع در مجلس برگزار شد و کارگروهی نیز با حضور برخی از نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تشکیل شده بود.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه با برگزاری این جلسات طرح تحقیق و تفحص در مجلس در مراحل پایانی قرار داشت، تصریح کرد: اما با تغییر نمایندگان مجلس و آغاز فعالیت مجلس نهم این طرح متوقف شد و نمایندگان جدید در مجلس نیز طرح تحقیق و تفحص از صندوق فولاد را پیگیری نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه توقف در راستای اجرای طرح تحقیق و تفحص مجلس از صندوق فولاد کشور را تأیید می‌کنم و این موضوع صحت دارد، ادامه داد: 19 تیرماه امسال احمدیه به عنوان مدیرعامل صندوق فولاد کشور در جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان و بازنشستگان صندوق فولاد توضیحاتی را در راستای 300 هزار میلیارد تومان اختلاس از صندوق ارائه داده‌اند.

دستمزد با اشاره به اینکه وی مدعی بوده است که اداره حقوقی صندوق فولاد کشور به شدت پیگیر باز‌گرداندن این 300 هزار میلیارد تومان به این صندوق است، تاکید کرد: اما در حال حاضر هنوز از بازگشت 300 هزار میلیارد تومان اختلاس‌شده به صندوق فولاد کشور خبری نیست.

وی با تاکید بر اینکه 300 هزار میلیارد تومان حقوق شش ماه بازنشستگان صندوق فولاد را شامل می‌شود، افزود: 80 هزار بازنشسته صنعت و معدن در سطح کشور عضو این صندوق هستند که حدود نیمی از آنها از بازنشستگان ذوب‌آهن و فولاد مبارکه اصفهان هستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر وعده‌هایی از سوی مسئولان مبنی بر پرداخت تمام حقوق و مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد کشور ارائه شده است، گفت: امیدواریم وعده‌های مسئولان در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام/63004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول