اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اعلام کرد:

افتتاح مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در عرصه رسانه‌ای در این استان قزوین وجود دارد، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قزوین در بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

افتتاح مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها در مراسم بهره‌برداری از سرای روزنامه نگاران استان قزوین که با حضور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان این استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در سرای روزنامه‌نگاران مدنظر است، برنامه‌ریزی برای ارتقا و پیشرفت روزنامه‌نگاری و خبرنگاری در سطح این استان است و تا حدی با اهداف خانه مطبوعات متفاوت است.

وی یکی از دلایل راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران در استان قزوین را ظرفیت و استعداد موجود در فضای رسانه‌ای این استان برشمرد و گفت: انتظار می‌رود با راه‌اندازی این سرا در کنار سایر مجموعه‌های رسانه‌ای که در استان وجود دارد، بتوانیم ظرفیت فعالیت توسط رسانه‌های مکتوب و مجازی استان را افزایش دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: در ابتدای امر این مرکز در سه رشته روابط عمومی، گرافیک رایانه‌ای و امور فرهنگی در راستای تربیت هنرمندان مستعد استان دانشجو خواهد پذیرفت.

شفیعی‌ها ادامه داد: این مرکز آموزشی در مقطع کاردانی و به صورت پودمانی از بهمن ماه امسال با پذیرش 220 دانشجو فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در سال‌های آینده رشته‌های روزنامه‌نگاری و خبرنگاری نیز به رشته‌های این دانشگاه اضافه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش  مسئولان مربوطه در راستای تقویت حوزه رسانه است، افزود: قطع یقین مسئولان مربوطه در این راستا نیز گام بر می‌دارند و بخش دوم کار بر عهده اصحاب رسانه است که با همت، دلسوزی، حضور فعال و پرشور، ظرفیت رسانه‌ای و مطبوعاتی استان قزوین را از نظر کیفی افزایش دهند تا همگی در خدمت ارتقا فرهنگ جامعه باشیم.

انتهای پیام/77001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول