اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد خواستار شد

لزوم همکاری بیشتر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های فرهنگی باید همکاری و همیاری لازم با آموزش و پرورش برای اسکان بهتر نوروزی در سال آینده و همزمان با سال جدید را داشته باشند.

لزوم همکاری بیشتر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمد الفونه امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد به نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها در سال جاری اشاره و اظهار کرد: در نوروز 91 عملکرد دستگاه‌ها و متولیان امر ساماندهی مسافران مناسب ارزیابی شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد اذعان کرد: با توجه به این‌که کمیته‌ها و زیر مجموعه آن‌ها برنامه‌ها را به خوبی اجرا کردند نقاط قوت آنها تقویت و نقاط ضعف نیز برطرف شد که امیدواریم در سال جدید خدمات‌رسانی بهتر و در خور شأن مهمانان نوروزی و گردشگران صورت پذیرد.

وی اقامت و اسکان مسافران را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی دانست و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای متولی اقدامات و وظایف مربوط به دستگاه خود را جهت ساماندهی بهتر مهمانان نوروزی در برنامه کاری خود لحاظ کنند.

مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد تعداد مدارس پیش‌بینی شده جهت اسکان مسافران نوروزی سال جاری در سطح شهر یاسوج را 100 مدرسه عنوان کرد و گفت: این تعداد مدرسه در شهر یاسوج و روستا‌های اطراف در سه سطح مختلف درجه‌بندی شدند.

الفونه اسکان مسافران نوروزی در مدارس با تجهیزات لازم و ضروری را از برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در صورتی که اعتبارات لازم ارائه شود تعداد مدارس در سطح یک افزایش یافته که توجه به این امر نیازمند همت و همراهی متولیان امر است.

فرماندار بویراحمد اذعان کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خدمات لازم جهت جذب گردشگران و اسکان جامعه هدف را در دستور کار خود قرار دهد و اقدامات لازم در این خصوص لحاظ شود.

وی به تشکیل کمیته بقاء متبرکه اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته این کمیته راه‌اندازی و کلیه اعضا و هیئت امنای بقاع متبرکه به وظایف محول شده خود توجیه شدند که می‌تواند از برنامه‌های مناسب جهت شناسایی امامزادگان و بقاع متبرکه این استان باشد.

الفونه تاکید کرد: اطلاع‌رسانی لازم جهت شناسایی بقاع متبرکه و  آدرس آن‌ها از کارهای اساسی برای جذب گردشگر و رفاه حال آنان در این استان و شهرستان بویراحمد است.

انتهای پیام/82011/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول