اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پلی آف‌ لیگ قهرمانان آسیا

داوران سنگاپوری دیدار صبا و الشباب را قضاوت می‌کنند

خبرگزاری فارس: داورانی از کشور سنگاپور دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را قضاوت می‌کنند.

داوران سنگاپوری دیدار صبا و الشباب را قضاوت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه مسئولان باشگاه الشباب امارات در آستانه بازی پلی آف با صبای قم نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، از ورزشگاه یادگار امام و باشگاه صبای قم بازدید کردند تکلیف تیم داوری این بازی هم مشخص شد.

بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی کنفدراسیون آسیا کمتر از 34 روز دیگر به زمان برگزاری بازی حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا باقی مانده است در حالی که این بازی به قضاوت داوران از کشور سنگاپور در ایران برگزار می‌شود.

با توجه به حساسیت این بازی و اینکه تکلیف تیم چهارم گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا باید با انجام تنها یک بازی مشخص شود، کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم داوری را به ایران خواهد فرستاد تا بیست و یکم بهمن ماه بازی دو تیم را در قم قضاوت کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقه تیم‌های صبای ایران و الشباب امارات در پلی آف انتخابی آخرین تیم صعودکننده به گروه دوم مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را عبدالمالک بن عبدالبشیر از کشور سنگاپور سوت خواهد زد.

*ناظران کویتی و اردنی در قم

کمک داور اول این بازی مونگ تانگ یو خواهد بود، لی تزه لیانگ به عنوان کمک داور دوم این بازی در قم حضور خواهد یافت و داور چهارم نیز سینگ سوخبیر دیگر سنگاپوری این تیم داوری است.

مسابقه دو تیم از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل ناظر داوری از کشور کویت و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشور اردن انتخاب شده‌اند تا تیم برنده این بازی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم در روز شنبه بیست و یک بهمن ماه سال جاری میزبان این بازی حساس خواهد بود و برای این منظور با تلاش اداره کل ورزش و جوانان نور این ورزشگاه نیز به صورت استاندارد در حال تجهیز است.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول