اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده:

4200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد خدابنده قرار دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: در حال حاضر 4200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند.

4200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد خدابنده قرار دارند

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد خدابنده شامل اقشار مختلفی از دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و ... هستند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد مشمول طرح مددجویی هستند، اضافه کرد: طرح مددجویی طرحی است که به موجب آن افراد و خانوارهای نیازمند از قبیل ایتام، بی‌سرپرستان، از کارافتادگان، سالمندان، بیماران و... مورد حمایت قرار گرفته و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده همچنین به اجرای طرح شهید رجایی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با ابتکار شهید بزرگوار، رئیس‌جمهور مردمی، رجایی محبوب در حمایت از سالمندان نیازمند بالای 60 سال سن روستایی و عشایری کشور  اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح سالمندان نیازمندی که عمر باارزش خود را تماماً در راه تولید سپری کرده ولی از هیچ حمایت بیمه‎ای برخوردار نبوده‎اند، زیر پوشش کمیته امداد قرار گرفته و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 290 خانوار زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند، اضافه کرد: سالانه خدمات مختلفی در حمایت از این خانوارها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش پرداخت مستمری به آنها است، افزود: در 9 ماهه سال‌جاری 19 میلیارد و 802 میلیون و 560 هزار ریال مستمری به مددجویان خدابنده‌ای پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول