اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری اولین همایش بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: هشتم اسفند سال جاری نخستین همایش تحلیل و بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

برگزاری اولین همایش بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز علیزاده ظهر امروز در نشست خبری در خصوص نحوه برگزاری نخستین همایش تحلیل و بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات ساختمان دادگستری و در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان تشکیل شد، اظهار داشت: این همایش به صورت استانی در هشتم اسفند سال جاری، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مدت یک روز در سایت سه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه واقع در جاده سلماس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با همکاری پنج ارگان دادگستری، دانشگاه آزاد، بهزیستی، نیروی انتظامی و صدا و سیما برگزار می‌شود، تصریح کرد: محورهای فراخوان مقاله شامل شرایط آنومیک و آسیب‌های نو پدید، جرم و بزه، آسیب‌های خانواده، اعتیاد و قاچاق و محور نقش دانشگاه و دانشگاهیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

علیزاده با اشاره به بررسی و تحلیل جرائمی که بیشترین فراوانی را در جامعه دارند، ابراز داشت: خشونت از جمله آسیب‌های اجتماعی است که علی‌رغم تلاش بخش پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برای کاهش این پدیده در جامعه، نیازمند فرهنگ‌سازی در این زمینه هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی متذکر شد: اهداف پیش‌بینی شده برای این همایش شناخت راه‌های پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارزیابی وضعیت موجود و پیامدهای آسیب‌های اجتماعی، ارایه دستاوردهای نظری بومی درباره آسیب‌های اجتماعی، کمک به شکل‌گیری شبکه‌های اطلاعاتی بین مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی، تجزیه و تحلیل مسائل اجتماعی، بهره‌گیری از یافته‌های جدید پژوهشی و گردهمایی کارشناسان برای تبادل اطلاعات است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول