اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خبر داد

تبادل موافقت‌نامه 180 میلیاردی برای بازسازی سیل در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: مبلغ 180 میلیار ریال اعتبارات تملک‌دارایی محل ماده 12 با دستگاه‌های اجرایی استان تبادل موافقت‌نامه شده است.

تبادل موافقت‌نامه 180 میلیاردی برای بازسازی سیل در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی صبح امروز در نشست بررسی و پیگیری اعتبارات ماده 12 در محل این اداره کل اظهار داشت: این اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارشات دریافتی دستگاه‌های اجرایی در حال انعقاد قرارداد با پیمانکاران و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های تعریف شده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر نظارت جدی بر روند انجام پروژه‌ها تصریح کرد: بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی مجری از شروع تا انجام پروژه‌ها نظارت جدی و مستمر انجام می‌گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تقدیر از تعامل و تلاش دستگاه‌های اجرایی در انجام پروژه‌های محل حوادث افزود: با توجه به اهمیت پروژه‌ها در کاهش خسارات ناشی از سیل‌های بعدی باید این پروژه‌ها حتماً در همان نقطه‌ای که تعریف شده انجام گیرد.

سمیعی پروژه‌های پیشگیری را نیز از اولویت‌های مدیریت استان برشمرد و اذعان داشت: انتظار می‌رود سیاست و جهت‌گیری در اختصاص اعتبارات حوادث به سمت پیشگیری باشد تا بتوان از وقوع حوادث طبیعی در استان جلوگیری کرد.  

به گفته وی دستگاه‌های اجرایی باید ضمن شناسایی پروژه‌های اساسی و مهم در حوزه پیشگیری با برنامه و منسجم‌تر از گذشته حرکت کنند.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول