اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه سوم سال جاری صورت گرفت

بستری شدن 169 نفر بر اثر تصادفات در لامرد

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد گفت: در سه ماه سوم سال جاری 169 نفر بر اثر تصادفات در بیمارستان‌های این شهرستان بستری و درمان شده‌اند.

بستری شدن 169 نفر بر اثر تصادفات در لامرد

محمد فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: در سه ماه سوم سال جاری 348 ماموریت توسط مرکز مدیریت حوداث و فوریت‌های پزشکی لامرد انجام شده است.

وی افزود: تعداد ماموریت‌های شهری انجام شده توسط این مرکز 279 و جاده‌ای 69 مورد بوده است.

فرهمند با بیان اینکه در سه ماه سوم سال جاری 169 نفر بر اثر وقوع تصادفات در بیمارستان‌های شهرستان‌های لامرد تحت درمان و بستری قرار گرفتند گفت: طبق آمارهای موجود توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد در سه ماه سوم سال جاری، 35 درصد از ماموریت‌های این مرکز به وقوع تصادف خودرو با راکبان موتورسیکلت اختصاص یافته است.

مسئول مرکز اورژانس لامرد با اشاره به فعالیت چهار پایگاه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در این شهرستان ادامه داد: در حال حاضر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد با استقرار چهار پایگاه در سطح این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده هرگونه خدمات‌رسانی مرتبط با خدمات این مرکز است.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد در ادامه سخنان خود از مردم این شهرستان درخواست کرد تا در هنگام وقوع تصادفات هرگز اقدامی که به جان مصدوم خسارات وارد می‌کند را انجام ندهند و در نخستین فرصت با مرکز اورژانس لامرد تماس بگیرند.

انتهای پیام/2448/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول