اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

یادواره شهدای سرباز نظاره‌گر پدران و مادران شهدا خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلخال از اعزام کاروان خانواده‌های معظم شهدا جهت شرکت در یادواره 1441 سرباز شهید استان خبر داد.

یادواره شهدای سرباز نظاره‌گر پدران و مادران شهدا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مردی پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان خانواده‌های معظم شهدا جهت شرکت در یادواره 1441 سرباز شهید استان، اظهار داشت: خانواده شهدا با شش دستگاه مینی‌بوس و با همراهی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال و یک دستگاه آمبولانس عازم مرکز استان شدند که از زمان اعزام تا برگشت به شهرستان و منازل خودشان مسئولیت مدیریت آنها به عهده فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال است.

وی از همکاری فرمانداری و بخشداری‌های تابعه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، شهرداری و اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خلخال قدردانی کرد.

معاون فرماندار شهرستان خلخال گفت: خانواده‌های معظم شهدا پس از شرکت در یادواره 1441 سرباز شهید در مرکز استان در حسینیه ثارالله پس از پذیرایی به مرکز شهرستان باز خواهند گشت. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال نیز از عوامل و کارکنان نیروی انتظامی که همراه کاروان‌ها بودند خواست تا با سعه صدر و برخورد مناسب و رفتار شایسته در کنار خانواده شهدا این ماموریت را به خوبی انجام دهند.

حسین بهمنی از رانندگان مینی‌بوس‌ها نیز خواست تا به علت کهولت سنی پدران و مادران شهدای اعزامی به این یادواره در طول مسیر چندین بار در مسیر توقف کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره نشان از ارج‌گذاری به مقام شامخ شهیدان سرباز بوده و تکریم و ارزش‌گذاری به خانواده‌های معظم شهدا که در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در حفظ تمامیت ارضی کشور تلاش کردند وظیفه ماست.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال نیز در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه والای شهدا در جامعه اسلامی و دینی ما بیان داشت: شهدا راهی را با نثار خون و وجود خود ترسیم کرده‌اند که اکنون ما وظیفه پاسداری از آن را داریم و باید با بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری در تداوم این راه جدیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی یادآور شد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ارزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسدار نظم و امنیت در جامعه بوده و تا آخرین قطره خون حافظ آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی از مردم خواست تا در برخورد با خانواده‌های معظم شهدا رعایت احترام را بکنند و بدانند که ما هر چه داریم از شهدا داریم و رشادت‌های آنها بود که اسلام و انقلاب را زنده نگه داشته و برای ما به ارمغان آورده است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال افزود: پدران و خانواده‌های شهدا هستند که با تربیت چنین فرزندانی توانستند دین خود را به پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از ساعات اولیه صبح امروز خانواده‌های معظم شهدا با همکاری بخشداران از مناطق مختلف روستایی و شهری خلخال در بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال ساماندهی و با بدرقه تنی چند از مسئولان شهرستانی عازم یادواره 1441 شهید استان شدند.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول