اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی انتصاب فرماندار جدید آبیک صورت پذیرفت

واکنش نماینده قزوین به انتصاب افراد غیربومی در مدیریت اجرایی استان

خبرگزاری فارس: صبح امروز نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتصاب افراد غیر بومی در مدیریت اجرایی استان واکنش نشان داد.

واکنش نماینده قزوین به انتصاب افراد غیربومی در مدیریت اجرایی استان

حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در طی این چهار دوره‏‌ای که برای آبیک فرماندار انتصاب می‏‌شود فقط یکی از فرمانداران از میان بومیان استان انتخاب شده، گفت: انتصاب فرماندار جدید آبیک نیز در ادامه همان روند بکارگیری افراد غیر بومی در مسئولیت‏ های اجرایی استان است و من به شدت نسبت به این رویه معترض هستم.

این مسئول تأکید کرد: بارها در مورد به کار گیری افراد بومی در مسئولیت فرمانداری آبیک به استاندار تذکر داده‌ام و افزود: مگر در این استان که بنیه فرهنگی و دینی و اجتماعی دیرینه دارد با قحطی رجال مواجهیم که مدام از استان های دیگر کسانی برای اداره استان به کار گرفته می‏ شوند.

وی افزود: اگر نگاهی به تاریخ بیاندازیم می بینیم که بسیاری از پایه‌ها و قوانین مدنیت و شهرنشینی از قزوین به دیگر نقاط ایران انتقال یافته و ما به جایی رسیده‌ایم که با این انتصابات هم وجهه خود را به زیر سئوال می‏‌بریم و هم اعتماد به نفس را از مدیران کاردان و لایق شهرمان می‌گیریم.

حسینی گفت: من به فرماندار جدید آبیک احترام خاصی قائلم و اعتراضی به ایشان ندارم، اما روی سخنم با مسئولان ارشد اجرای استان است که از بنیه توانمند بدنه اجرایی استان که از توانایی به سرانجام رساندن کارهای بزرگ برخوردارند، در امور اجرایی استفاده نمی‌کند و همین امر سبب شده بسیاری از امور اجرایی در استان گرفتار دست‌انداز شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: در طول مدتی که از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات استان قرار دارم، تنها راه برون رفت از این مشکلات را عزم ملی مسئولان و مردم قزوین و تعامل مناسب آنها می دانم و معتقدم کسانی که در این خطه از کشور زندگی می کنند هم آشنایی بیشتری با مشکلات مبتلا به استان دارند و هم به واسطه تعلق خاطری که به استان دارند، در راه ارتقای استان و رفع موانع از همه توان خود استفاده خواهند کرد.

گفتنی است، صبح امروز عبدالحسین داداشی طی حکمی از سوی وزیر کشور و با برپایی مراسمی با حضور احمد عجم استاندار قزوین به عنوان فرماندار شهرستان آبیک منصوب شد.

انتهای پیام/2667/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول