اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

شهرک صنعتی کاسپین آماده واگذاری است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی کاسپین فراهم شده و آماده واگذاری است که استقرار صنایع هایتک و نوین را در آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

شهرک صنعتی کاسپین آماده واگذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد عجم امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان خدمت‌گزاری به مردم را توفیق الهی دانست و اظهار داشت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی در واقع یک امانت است که هر کس از این نعمت امانتداری، پاسداری و شکرگزاری کند خداوند بر توفیقاتش می‌افزاید که خوشبختانه مسئولان شهرستان آبیک نیز توفیقات خوبی داشته‌اند.

وی افزود: خدمت به مردم و رفع تنگناها و مشکلات موجود در جامعه برای کسب رضایت الهی مورد دقت، توجه و توصیه تأکید مقام معظم رهبری است که البته دولت دهم مدال افتخار خدمت بر سینه‌اش نصب است و از قاعده مقام معظم رهبری پیروی کرده و می‌کند.

این مسئول ادامه داد: مسئولان باید با شتاب بیشتر در راستای خدمت‌گزاری به مردم گام بردارند و با انجام وظایف خود در هر مسند و مسئولیتی که هستند کوتاهی و غفلت نورزند.

استاندار قزوین با بیان اینکه در دولت نهم و دهم شاهد پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف شهرستان آبیک بوده‌ایم، تصریح کرد: اگر بخواهیم آماری از خدمات ارایه شده دولت نهم و دهم را در شهرستان آبیک بیان کنیم زمان‌ زیادی می‌خواهد ولی به عنوان نمونه به پیشرفت در عرصه بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، صنعت و آموزش عالی و عمومی می‌توان اشاره کرد.

عجم با ذکر اینکه 110 کیلومتر از راه روستایی شهرستان آبیک آسفالت شده است، بیان کرد: توسعه راه از فعالیت‌های عمرانی پرهزینه، پردردسر و سخت است که در شهرستان آبیک روکش 70 کیلومتر راه روستایی نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان آبیک قابلیت‌های زیادی برای توسعه دارد و از ظرفیت بالایی برای پیشرفت و عمران نیز برخوردار است.

شهرستان آبیک، قطب دامپروری و کشاورزی

این مسئول، شهرستان آبیک را قطب دامپروری و کشاورزی استان قزوین و حتی کشور دانست و گفت: این شهرستان مرکز ثقل دامپروری، دام و طیور است.

استاندار قزوین اضافه کرد: شهرستان آبیک در توسعه کشاورزی مدرن و مکانیزه از شهرستان‌های پیشرو استان قزوین و کشور است چرا که از استعدادهای لازم، نیروی انسانی فهیم و با علم و دانش و اراضی مرغوب برخوردار است که باید مورد توجه جدی مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

عجم با بیان اینکه شهرستان آبیک در زمینه صنعت از زیرساخت‌های خوبی برخوردار است، تشریح کرد: زیرساخت‌های شهرک صنعتی کاسپین فراهم شده و آماده واگذاری است که استقرار صنایع هایتک و نوین را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: صنایع تبدیلی نیز که به طور پراکنده در سطح شهرستان آبیک استقرار دارند باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به نیروگاه شهید رجایی شهرستان آبیک از صنایع مهم در تولید برق کشور اذعان داشت: علاوه بر وجود بیش از دو هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید رجایی، یک هزار و 700 مگاوات دیگر نیز در این نیروگاه در حال گسترش است.

استاندار قزوین مکانیزه و یکپارچه کردن، بهره‌مندی مناسب از آب و زمین، مدیریت و حفاظت از منابع آبی را از رویکرد‌های جدی دولت در بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: با تشکیل کارگروه بخش کشاورزی، مطالبات کشاورزان و واحدهای کوچک‌تر بخش کشاورزی و تعاونی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ارتقای رفاه و امنیت اجتماعی افزایش یابد

عجم با تأکید بر ارتقای سطح رفاه و امنیت اجتماعی از سوی مسئولان تصریح کرد: مسئولان باید در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تثبیت حکومت دینی و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی گام‌های مؤثری بردارند.

وی وضعیت امنیت در شهرستان آبیک را به دلیل زحمات و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم مسئولان در ارتقای امنیت و حفظ امنیت شهرستان آبیک گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

این مسئول ابراز داشت: از فرماندار جدید آبیک می‌خواهیم با هم‌فکری، هم‌دلی، هم‌زبانی و وحدت نظر با مسئولان ادارات شهرستان، گام‌های خوبی در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان بردارد.

استاندار قزوین در خاتمه فلسفه انتخاب عبدالحسین داداشی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آبیک را تدین، اخلاق، سواد و پیشینه مثبت و تجریه در زمینه اقتصادی، سیاسی و مدیریتی عنوان کرد.

انتهای پیام/77006/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول