اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره خواستار شد

حضور پرشور مردم و مسئولان در صفوف نماز جمعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: شرکت باشکوه مسئولان و مردم در صف‌های نماز جمعه، حضور دشمنان را کمرنگ‌تر می‌کند‌.

حضور پرشور مردم و مسئولان در صفوف نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور پیش‌ازظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی این شهرستان با اشاره به ولایت‌مداری مردم کشور اظهار داشت: مردم غیور ایران همواره پشتیبان ولایت، انقلاب و مسئولان بوده و هستند.

وی افزود: دنیای استکبار و غرب تصور می‌کنند که با تهدید می‌توانند این مردم را از نظام جمهوری اسلامی جدا کنند که این امر خیالی خام است.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه نماز جمعه آبرو و سنگر نظام است، گفت: شرکت باشکوه مسئولان و مردم در صف‌های نماز جمعه، حضور دشمنان را کمرنگ‌تر می‌کند‌.

وی افزود: برگزاری شکوهمند نمازهای جمعه، دسیسه‌های استکبار و را غرب ناکام می‌گذارد.

حجت‌الاسلام نورپور با بیان اینکه دشمنان به دلیل اسلام‌خواهی نظام و ملت به مقدسات ما توهین می‌کنند، عنوان داشت: به یاری خداوند متعال، نظام و مردم ما سرافرازانه و با حفظ انسجام، هوشیاری و تلاش گسترده مسئولان مشکلات را پشت سر گذاشته و بار دیگر دشمن را ناکام می‌گذارند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار حوزه علمیه خرم‌دره تصریح کرد: استقرار حوزه علمیه موجب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی شهرستان است.

امام جمعه خرم‌دره افزود: استقرار حوزه علمیه در خرم‌دره برای شهرستان و استان تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان در احداث حوزه علمیه این شهر گفت: علاوه بر احداث، اداره کردن حوزه نیز مشکلاتی دارد که از مسئولان خواهانیم در این امر یاری‌گر ما باشند.

حجت‌الاسلام نورپور افزود: حوزه علمیه در ارتقای سطح فرهنگ شهرستان تاثیر بسزایی داشته و توسعه همه‌جانبه منطقه را موجب می‌شود.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و با نشان دادن همبستگی ملی خود در مسیر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و برای توسعه روزافزون نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول