اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فومن خبر داد

دستگیری 5 نفر توزیع کننده مواد مخدر در فومن

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فومن از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری 5 متهم تولید و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 5 نفر توزیع کننده مواد مخدر در فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، بابک علیزاده عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به نتایج اجرای طرح عملیات پاکسازی نقاط آلوده فومن، اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس فومن در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چند محل تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی این مکان‌ها را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه در این عملیات پنج نفر تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: گروه‌های عملیاتی پلیس در این بازرسی مقدار قابل توجه شیشه، تریاک و آلات استعمال مواد مخدر و یک دستگاه ساخت پایپ را نیز کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، گروه‌های عملیاتی پلیس در ادامه اجرای طرح مذکور تعداد 23 واحد صنفی قلیان‌سرا و آلاچیق را نیز بازدید کرده و ضمن تذکر به رعایت قوانین صنفی به تعدادی از این اصناف اخطار به پلمب دادند.

علیزاده با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از عموم مردم  شهرستان فومن خواست در صورت اطلاع از محل فعالیت تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده تا اقدام‌های قانونی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/84002/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول