اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد

افزایش ظرفیت بیمارستان‏های جدید سمنان تا 455 تخت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اعلام کرد: ظرفیت بهره‏برداری بیمارستان‏های جدید که امروز در سمنان و دامغان به دست رئیس جمهوری افتتاح می‏شود، تا 455 تخت افزایش یافت.

افزایش ظرفیت بیمارستان‏های جدید سمنان تا 455 تخت

مجید جدیدی دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال 1385 سفری به استان سمنان داشتند که بسیار پرخیر و برکت بود و ثمرات شایان توجهی برای این استان داشت.

وی تصریح کرد: در این سفر، با تاسیس دو بیمارستان جدید در سمنان و دامغان موافقت شد و دولت نیز در سفرهای استانی خود بر اجرای این پروژه‏ها تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ادامه داد: بیمارستان «ولایت» که در دامغان احداث شده و امروز به دست رئیس جمهوری افتتاح می‏شود، قرار است جایگزین دو بیمارستان رضایی و 11 محرم این شهرستان شود.

جدیدی ادامه داد: بیمارستان «کوثر» سمنان نیز جایگزین بیمارستان‏های امداد سابق و فاطمیه فعلی در این شهر می‏شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت اسمی بیمارستان ولایت دامغان، 160 تخت‏خوابی بوده اما ظرفیت بهره‏برداری آن تا 180 تخت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان همچنین اضافه کرد: ظرفیت اسمی بیمارستان کوثر سمنان نیز 220 تخت‏‏خواب است که پتانسیل بهره‏برداری 275 تخت را خواهد داشت.

جدیدی اضافه کرد: بیمارستان ولایت دامغان، بیمارستانی جنرال و عمومی خواهد بود و در آن، تمام بخش‏های مورد نیاز پیش‏بینی شده است و در آینده نزدیک مردم می‏توانند از خدمات آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان سمنان دارای بخش‏های داخلی و جراحی قلب است، گفت: بیمارستان آموزشی و درمانی امیرالمومنین(ع) شهر سمنان همچنان فعال خواهد ماند و در بخش‏های زنان و اطفال فعالیت می‏کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اضافه کرد: در دامغان، تمام امور مربوط به دو بیمارستان قبلی به بیمارستان جدید منتقل می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول