اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر امید

نبرد امیدها برنده نداشت/ صبا به یک امتیاز بسنده کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از هفته هفتم دور رفت مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری تبریز به تساوی قناعت کرد.

نبرد امیدها برنده نداشت/ صبا به یک امتیاز بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته از بازی‌ها‌ی دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های با برگزاری شش مسابقه به انجام رسید و علاوه بر دیدارهای حساسی که در پنج شهر کشورمان به انجام رسید، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته را تیم‌های شهرداری تبریز و صبای قم برگزار کردند که این دیدار به تساوی و تقسیم امتیازهای دو تیم انجامید.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و شهرداری تبریز که در ورزشگاه تختی قم برگزار شد در حالی با تساوی خانگی شاگردان سید محسن بابامیری برابر میهمان تبریزی همراه بود که آغاز این بازی با یک گل به سود تیم امید صبای قم همراه بود.

در این دیدار که در سرمای شهر قم و البته متفاوت‌تر از سرمای بازی قبل صبا در تبریز برگزار شد، تیم فوتبال امید صبای قم در حالی که تا پایان نیمه نخست برتری خود را حفظ کرده بود، گل تساوی را در دقایق آغازین بازی در نیمه دوم از امیدهای شهرداری تبریز دریافت کرد تا دو تیم امتیازهای این بازی را تقسیم کنند.

امیدهای صبای قم در هفته نخست مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه تختی قم به شکست یک بر صفر تن دادند، در هفته دوم در ورزشگاه تختی اهواز مقابل تیم فوتبال امید فولاد خوزستان با دو گل شکست خوردند و هفته سوم نیز با تساوی خانگی دو بر دو مقابل برق شیراز متوقف شدند.

فوتبالیست‌ها‌ی صبای قم در هفته چهارم با سه گل در میهمانی تیم ملوان بندر انزلی مغلوب شدند و در هفته پنجم در قم با تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان یک بر یک مساوی کردند تا اینکه در هفته ششم در میهمانی تیم امید دبیری تبریز با این تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دیدار برگشت صبای قم با شهرداری تبریز در حالی با تساوی به پایان رسید که این بازی موجب شد تا تیم امید شهرداری تبریز 11 امتیازی شده و همچنان در بین تیم‌ها‌ی بالای جدولی باشد اما صبای قم با کسب چهار امتیاز در انتهای جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول