اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

پیشگیری مهمترین مقوله در مبارزه با مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مهم‌ترین محور بحث در زمینه مواد مخدر در حوزه پیشگیری است.

پیشگیری مهمترین مقوله در مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جمع مسئولان حوزه سلامت و بهداشت این شهرستان با بیان اینکه مهم‌ترین محور بحث در زمینه مواد مخدر در حوزه پیشگیری است، اظهار داشت: باید پیگیری‌های لازم برای اعتبارهای اختصاص پیدا کرده به امور فرهنگی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها توسط مسئولان فرهنگی شهرستان صورت بگیرد.

وی با اشاره به اعتبارهای تخصیص یافته به این شهرستان توسط دولت‌های نهم و دهم برای افزایش مکان‌های ورزشی خاطرنشان کرد: این امر به عنوان یکی از ابزارهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و جلوگیری از اعتیاد محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تلاش در راستای بازپروری معتادین و حمایت از مراکز فعال در این زمینه، لزوم پاکسازی مناطق آلوده به مصرف مواد مخدر و برخورد قاطع نیروی انتظامی با معتادین خطرناک و جمع‌آوری آن‌ها در راستای تامین امنیت اجتماعی شهرستان بر تشکیل کمیته‌های تخصیصی این ستاد تاکید کرد.

 

وی با تاکید بر لزوم رفع نقاط ضعف در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امروز دشمن به وسیله جنگ نرم به عنوان ابزاری مهم برای رسیدن به توطئه‌های شوم خود بهره گرفته و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی کلانی را داشته است.

نوری‌پور افزود: مقابله با این توطئه‌های شوم مستلزم بهره‌گیری از همه امکانات است و همگان باید دست در دست هم داده و در مسیر دفع توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان گام بردارند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره خواستار برنامه‌ریزی صحیح در شهرستان برای ریشه‌کنی استفاده از مواد مخدر و تلاش آموزش و پرورش و رسانه‌های جمعی در زمینه آگاه‌سازی والدین، نوجوانان و جوانان در زمینه مواد مخدر شد.

وی تصریح کرد: هر چند که اقدامات مفیدی در این راستا انجام گرفته است، ولی امیدوار هستیم که شاهد کاهش گرایش مردم به ویژه جوانان به سمت این بلای خانمان‌سوز باشیم.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول