اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس تاکید کرد

ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس بر ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به نسل جوان تاکید کرد.

ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان چالوس افزود: باید از ظرفیت و توانمندی‌های مردمی به‌ویژه بازاریان، جوانان و نخبگان در هر چه باشکوه برگزار کردن ایام دهه فجر استفاده کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پس از تاسیس به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است و مسئولان باید به تبیین دستاوردهای نظام در بین مردم بپردازند.

راشدی‌نوری تاکید کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و آگاه‌سازی عموم مردم است.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: باید تلاش شود تا برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی تاکید کرد: مسئولان ادارات و نهادها باید تلاش کنند تا به بهترین نحو ممکن به اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده اداره مربوطه در سال‌های اخیر بپردازند.

راشدی بیان داشت: در شهرستان چالوس بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فعالیت‌های توسعه‌ای خوبی انجام شد که نیازمند اطلاع‌رسانی عمومی است.

برگزاری جشن انقلاب با محوریت مردم در روستاهای چالوس

بخشدار مرکزی چالوس نیز در این جلسه از برگزاری جشن انقلاب با محوریت مردم در دهه فجر امسال در مساجد روستاهای بخش مرکزی چالوس خبر داد.

علی ردایی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با تمام سال‌ها تفاوت دارد و این انقلاب از بدو پیروزی دشمنان زیادی داشته است، اضافه کرد: انقلاب‌های زیادی در جهان صورت گرفت که هیچ‌کدام به غیر از انقلاب ‌اسلامی ایران با واکنش منفی جهان و به‌ویژه دشمنان غربی همراه نبوده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر با کمک دهیاران و بخشداران و با هدف اطلاع‌رسانی مناسب از فعالیت‌های توسعه‌ای روستاها برگزار می‌شود.

ردایی تصریح کرد: امام جماعت و پایگاه‌های روستاها با برگزاری نشست‌های خود برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: فضاسازی روستاها، تبیین دستاوردهای انقلاب،‌ برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری،‌ خدمات‌رسانی پزشکی توسط شبکه بهداشت و درمان  به مردم روستا،‌ برگزاری نمایشگاه تصاویر انقلاب،‌ برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان،‌ جلسه ختم قرآن،‌ هماهنگی با دهیاری‌ها برای انتقال مردم در روز راهپیمایی 22 بهمن و... از جمله برنامه‌هایی است که در بخش مرکزی چالوس در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول