اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

قصد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس را ندارم

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: خدماتی که شهرداری به مردم ارائه می‌کند هیچ رنگ و بوی انتخابانی ندارد چرا که بنده قصد حضور در انتخابات مجلس و شوراها را ندارم.

قصد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس را ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شایعات مختلفی به دنبال انتشار اخبار گسترده شهرداری از رسانه‌ها به ویژه مطبوعات محلی به وجود آمد به طوری که عده‌ای اعلام کردند شهردار که قصد آمدن به انتخابات مجلس را دارد به این حرکت‌ها دست می‌زند که بنده اعلام می‌کنم نه قصد آمدن در انتخابات را دارم و نه به این موضوع فکر می‌کنم بلکه با عهدی که با مردم بسته‌ام تا روز آخر پایبند بوده و تنها وظیفه‌ام را خدمت صادقانه به این مردم قرار داده‌ام.

این مسئول افزود: بنده به هیچ وجه اهل حاشیه، سیاسی‌کاری و کارهای تبلیغاتی نیستیم بلکه در هر حوزه‌ای فعالیت کرده‌ام بدون اینکه انتظار خاصی از مردم و یا نهادهای مختلف داشته باشم، مشغول فعالیت بودم.

بدری در ادامه بیان کرد: در حالی که کمتر از 18 درصد اعتبارات دولتی در 10 ماه اخیر تخصیص یافته اما شهرداری اردبیل بیش از 70 میلیارد تومان کار عمرانی در این مدت انجام داده به رغم آن که با مشکلات مالی و بودجه‌ای مواجه بوده است.

شهردار اردبیل گفت: در این مدت ریالی از حق شهرداری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی که حق مسلم شهرداری است پرداخت نشده و ما بخش عظیمی از کارهای‌مان را به صورت پیمانی و قرضی انجام دادیم و سعی داشتیم پیمانکاران را نیز به نحو مقتضی راضی نگه داریم.

بدری در ادامه از استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در استان خبر داد و افزود: به عنوان نمونه سرمایه‌گذار تیراژه در 70 هزار متر مربع فعالیت‌های جدیدی را برای ایجاد فضاهای تفریحی، توریستی و گردشگری انجام می‌دهد که در کنار این سرمایه‌گذار سعی می‌کنیم از دیگران نیز در حد وسع و توان حمایت لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تعدادی از خبرنگاران نیز موضوعاتی نظیر برگزاری جشنواره و رسانه، برگزاری اتاق رسانه و اطلاع‌رسانی، ایجاد وفاق جمعی در پیشبرد امور، توجه به کارهای زیرساختی و فرهنگ‌سازی به صورت محله‌ای را از موضوعات مهم و اساسی اعلام کردند.

در این جلسه تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های استان به رفع مشکلات و موانع تهیه اخبار در حوزه شهرداری و همچنین مکمل بودن رسانه در کنار فعالیت‌های سازمانی و نحوه تبلیغ دهان به دهان به عنوان موثرترین نوع تبلیغ، ایجاد رقابت برای بروز خلاقیت، تقویت روابط عمومی‌ها به ویژه در مناطق مختلف شهرداری، ایجاد نشاط اجتماعی با جلب مشارکت مردمی، تقویت مسایل تشویقی در حوزه همراهی رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی و همچنین تعیین شعارها و پیام‌های فراگیر، برگزاری جشن‌ها و آیین‌های مختلف در مناطق شهری، ایجاد حس همدلی و همکاری در بین مردم و همچنین تقویت برنامه‌های خدماتی مختلف با نورپردازی‌های متناسب با فضاهای شهری و نامگذاری مناسب محلات و شهرک‌های جدید به همراه برگزاری مسابقاتی با مشارکت مردم تاکید کرده و خواستار همراهی و مساعدت شهرداری در عملی شدن این خواسته‌ها شدند.

انتهای پیام/62003/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول