اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان:

درصدد تأمین تمام زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان تولد صنعت را با تأمین زیرساخت‌های صنعتی امکان‌پذیر دانست و گفت: درصدد تأمین تمام زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی اصفهان هستیم.

درصدد تأمین تمام زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اصفهان هستیم

سعادت بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه توسعه صنعت یکی از مهم‌ترین راهکار‌های افزایش تولیدات داخلی در سطح کشور است، اظهار کرد: البته صنعت باید همگام با اجرای استاندارد‌های قانونی و زیست محیطی صورت بگیرد.

وی به راه‌اندازی شهرک تخصصی فناوری در شهرک بزرگ اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این شهرک با رویکرد استقرار صنایع فعال در زمینه نانو‌تکنولوژی در این مجموعه راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه حمایت از این مجموعه‌ها از مهم‌ترین اهداف این شرکت در راستای راه‌اندازی این شهرک به شمار می‌رود، تصریح کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حدود 12 هزار هکتار از اراضی موجود در استان مستقر هستند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از شهرک‌های استان نیز در فاز مطالعاتی قرار دارند، اضافه کرد: تعدادی شهرک صنعتی جدید نیز در سطح استان در حال راه‌اندازی هستند و زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای این شهرک‌ها نیز از سوی این شرکت تأمین می‌شود.

بهرامی با اشاره به اینکه اشتغال موجود در استان باید حفظ شود، تاکید کرد: تأمین زیرساخت‌های اولیه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای استقرار و فعالیت این مجموعه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این شرکت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از شهرک‌های صنعتی نمونه کشوری نیز برخوردار است، افزود: تولد صنعت با تأمین زیرساخت‌های صنعتی امکان‌پذیر است و این شرکت درصدد تأمین تمام زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: مسئولان باید پس از تولد صنعت نسبت به حفظ و نگهداری آن اقدام کنند و قرار گرفتن واحد‌های صنعتی در یک مجموعه متمرکز سبب افزایش خدمات به این واحد‌ها و کاهش هزینه‌های آنها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین نظارت بر این مجموعه‌ها نیز به صورت بهتر و مناسب‌تری انجام می‌شود، اظهار کرد: استان اصفهان از زیر‌ساخت‌های مناسبی در زمینه توسعه صنعتی برخوردار است و حمایت از واحد‌های صنعتی به منظور توسعه صنعت در کشور در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول