اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

19دی نماد بصیرت مردم در صیانت از ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: 19 دی نماد بصیرت مردم در صیانت از ولایت بود.

19دی نماد بصیرت مردم در صیانت از ولایت بود

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: 19 دی‌ماه یکی از روزهایی است که هیچ‌گاه از حافظه ملت ایران و تاریخ انقلاب پاک نخواهد شد.

وی افزود: مردم در این روز به دنبال انتشار مقاله‌ای در اهانت به امام‌خمینی(ره) مرجع خود به خیابان‌ها آمده و خشم خود را از این اقدام اعلام کردند.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: مردم ایران همیشه آگاهی، بینش و بصیرت خود را در صحنه‌های مختلف تاریخ به منصه ظهور رسانده‌اند.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: 19 دی سال 56 نیز از جمله روزهایی است که نشان‌دهنده بصیرت ملت ایران در صیانت از رهبری و ولایت فقیه است.

وی عنوان کرد: حضور حماسی مردم در این روز موجب ایجاد وحشت در رژیم پهلوی شد به‌گونه‌ای که در برابر واکنش سخت مردم که برآمده از غیرت دینی آن‌ها بود توان تحمل را نداشت و مردم بی‌گناه را به رگبار بست.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌کرد: 19 دی به عنوان روزی مهم و تأثیرگذار در جریان حرکت انقلابی ملت ایران بود که موجب شد، رژیم شاهنشاهی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و حاصل آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 بود.

ایلخاص‌زاده افزود: خوشبختانه ملت ایران همواره همراه و همگام با رهبری و ولایت فقیه حرکت کرده و همین نیز موجب شده است تا با وجود همه توطئه‌ها و فشارهایی که از سوی مستکبران بر آن‌ها وارد می‌شود محکم و استوار ایستادگی کنند.

وی گفت: پیشرفت امروز کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه علمی و پژوهشی نیز حاصل همین ایستادگی‌ها و اتکا به جوانان این سرزمین است.

فرماندار ویژه آبادان در پایان گفت: تا زمانی که ملت در رکاب ولایت باشند هیچ یک از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمن در برابر ملت ایران به نتیجه نخواهد رسید و نظام اسلامی با صلابت به حرکت رو به جلوی خود ادامه خواهد داد.

انتهای‌پیام/72008/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول