اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع غذاهای استرس‌زا

کارگاه تغذیه و سلامت شهروندان در شهرری برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه تغذیه با موضوع غذاهایی که بر میزان استرس تاثیر می‌گذارند در منطقه 20 برگزار شد.

کارگاه تغذیه و سلامت شهروندان در شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کارگاه تغذیه با موضوع غذاهایی که بر میزان استرس تاثیر می‌گذارند با هدف ارتقای آگاهی و سلامت شهروندان در شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 در حاشیه این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با هدف ارتقای سلامت و آشنایی شهروندان با غذاهای سالم و تاثیر آن بر سلامت جسمی و روانی، کارگاه تغذیه با موضوع غذاهایی که بر میزان استرس تاثیر می‌گذارند در خانه سلامت شهادت برگزار شد.

حبیب‌الله غفوری تاثیر تغذیه بر میزان استرس افراد را از مباحثی که در این کارگاه آموزشی مطرح می‌شود، عنوان کرد و افزود: مرکبات، اسفناج، ماهی‌های پر چرب، مغزها، چای سیاه و سبزیجات خام جزو مواد غذایی است که باعث کاهش استرس می‌شوند و  غذاها با تاثیر بر هورمون‌های سروتونین، کورتیزول و آدرنالین موجب ایجاد استرس یا جلوگیری از آن می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارگاه تغذیه هر هفته روزهای یکشنبه از ساعت 10 تا 11 در خانه سلامت شهادت برگزار می‌شود، اظهار داشت: در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزش شهروندی، کارگاه روانشناسی با موضوع شاد زیستن در سرای محله شهادت تشکیل شد.

معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه کارگاه روانشناسی نیز یکشنبه هر هفته ساعت 11 صبح در سرای محله شهادت برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این کارگاه کارشناس روانشناسی راهکارهای دستیابی به خوشبختی را برخورداری هدف و معنا در زندگی، داشتن برنامه ریزی برای شاد بودن و عدم مقایسه خود با دیگران و تلاش برای همیشه موفق بودن بیان کرد. 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول