اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قزوین اعلام کرد

تحقق 85 درصدی تعهد دستگاه‌های قزوین در امر اشتغال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار قزوین از تحقق 85 درصدی تعهد دستگاه‌های این شهرستان در خصوص اشتغال خبر داد.

تحقق 85 درصدی تعهد دستگاه‌های قزوین در امر اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا بهرامی امروز در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال که با حضور مدیر و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی شهرستان قزوین و مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) در محل فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت:85 درصد از تعهد شغلی ادارات شهرستان قزوین در طی 10 ماه نخست سال جاری در خصوص اشتغال‌ تحقق یافته است.

وی افزود: استان قزوین جزو نادر استان‌هایی است که اعتباراتش در زمینه اشتغال و خود اشتغالی نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده که این مهم گویای ارائه تسهیلات در این استان با کمترین انحراف است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قزوین تصریح کرد: در سال جاری 59 میلیارد تومان در استان قزوین به مشاغل خانگی و اشتغال تخصیص یافته که 39.75 درصد از این مبلغ به شهرستان قزوین اختصاص یافته است.

همچنین در این کارگروه مصوبه‌ای به این شرح اعلام شد تا اگر دستگاهی موفق به جذب اعتبار در زمینه اشتغال نشد، اعتبار لازم به دیگر ادارات شهرستان تخصیص یابد که این مصوبه به افزایش رقابت بین ادارات نیز کمک ویژه‌ای می‌کند.

در ادامه این جلسه، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه استان قزوین با تشریح مطالبی در خصوص اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن، بیان داشت: در طول سال‌های گذشته مقام معظم رهبری راهبرد سال را در اهمیت تولید داخلی و توجه به اقتصاد بنا نهادند که این مسئله بیانگر اهمیت اقتصاد مقاومتی است.

مهدی طاهرخانی خاطرنشان کرد: تحریم و فشارهای استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب وجود داشته و ما نیز باید در این راستا با افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی در مقابل این هجمه ایستادگی کنیم.

وی متذکر شد: بالا بردن کیفیت محصولات داخلی، جلوگیری از اسراف، سوق دادن جامعه به سمت خرید کالای تولید داخل و همچنین از بین بردن خلاء‌های صنایع دانش‌بنیان از جمله راهکارهای مؤثر در برابر تحریم‌های دشمنان است که باید در دستور کار مسئولان و مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/2667/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول