اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ها

گلستان صدرنشین لیگ دسته یک والیبال نشسته شد

خبرگزاری فارس: با پایان مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور، تیم گلستان با غلبه بر همه رقبای خود صدرنشین گروه سوم شد.

گلستان صدرنشین لیگ دسته یک والیبال نشسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سومین و آخرین روز مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور که به میزبانی دابودشت آمل برگزار شد با پیشتازی گلستانی‌ها به پایان رسید.

این رقابت‌ها در روز سوم با برگزاری سه دیدار در سالن سرپوشیده دهقان دابودشت به کار خود پایان داد.

در نخستین دیدار روز پایانی این مسابقات تیم والیبال نشسته اردبیل با نتیجه سه بر یک فارس را از پیش‌رو برداشت.

در دومین دیدار روز سوم والیبالیست‌های مرکز مازندران با نتیجه‌ای مشابه از سد کرمان گذشتند و در آخرین بازی آراست دابودشت آمل نتوانست از امتیاز میزبانی خود بهره ببرد و با نتیجه سه بر صفر مغلوب گلستان دیگر نماینده شمال کشور در این مسابقات شد.

با پایان مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در گروه سوم، تیم والیبال نشسته گلستان با پنج پیروزی متوالی و شکست تمام رقبای خود توانست با 15 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.

ساری نیز با چهار پیروزی و یک شکست با کسب 12 امتیاز به رده دوم صعود کرده و فارس هم با سه پیروزی و دو شکست با 9 امتیاز سوم شد.

تیم میزبان آراست دابودشت آمل نیز با دو پیروزی و سه شکست، شش امتیازی شده و در مکان چهارم جای گرفت.

همچنین تیم‌های اردبیل و کرمان به ترتیب با چهار و پنج شکست کم‌ترین امتیاز را به خود اختصاص داده و در مکان پنجم و ششم در قعر جدول جا خوش کرده‌اند.

به گفته مسئول برگزاری این رقابت‌ها تیم‌های والیبال گلستان، ساری و فارس که رده‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند تا با رویارویی با دیگر رقبای خود قهرمان لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور را مشخص کرده و تکلیف تیم‌های لیگ برتری را معلوم کنند.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور از روز یک‌شنبه با حضور 21 تیم در چهار منطقه کار خود را آغاز کرد.

در گروه سوم این مسابقات شش تیم آراست دابودشت آمل، ساری، فارس، شهر بابک کرمان، گلستان و اردبیل به صورت دوره‌ای با یکدیگر دیدار کردند.

انتهای‌پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول