اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی مسکن مطبوعات قزوین:

مشکلات ثبت زمین مسکن مطبوعات قزوین برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین گفت: مشکلات ثبت زمین تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین به زودی برطرف می‌شود.

مشکلات ثبت زمین مسکن مطبوعات قزوین برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی خلیلی امروز در مجمع عمومی نوبت دوم تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین که در آمفی تئاتر میرعماد برگزار شد، با بیان اینکه تعاونی مسکن مطبوعات این استان 100 میلیون تومان به شهرداری قزوین بدهکار است، اظهار داشت: این تعاونی با پرداخت این مبلغ می‌تواند سند مالکیت این مسکن را تا پایان هفته جاری اخذ کند.

وی ابراز داشت: بدهی 100 میلیون تومانی تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین باید در دی ماه سال جاری تصفیه می‌شد که به دلیل عدم تصفیه در تاریخ تعیین شده، 29 میلیون این تعاونی جریمه شده است.

مدیرعامل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین ادامه داد: بعد از اخذ سند مالکیت می‌توان به رأی دیوان عالی اداری کشور اعتراض کرد تا این رأی که با ناعدالتی صادر شده بود لغو شود.

این مسئول با بیان اینکه زمین تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین در سال 88 به مبلغ 600 میلیون تومان خریداری شده است، اذعان داشت: این زمین 600 متر مشکل معارض داشته است که اقدامات بسیاری برای برطرف کردن ‌این مشکل انجام شده که تاکنون حل نشده و مسئولان هیئت مدیره این تعاونی مسکن تلاش می‌کنند تا با بکارگیری راهکارهایی بتوانند این معارض را حل کند.

خلیلی با اشاره به اینکه کارشناسان در کمیسیون ماده پنج در زمان شهرداری سابق شهر قزوین رأی مبنی بر عقب‌نشینی 25 متر زمین تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین صادر شده است، اذعان داشت: این رأی خلاف قانون صادر شده است که اعضای هیئت مدیره برای لغو این رأی نیز تلاش می‌کنند تا بتوانند حقوق خودشان را باز پس بگیرند.

مدیرعامل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین متذکر شد: رأی دیوان عالی اداری کشور حکمی بر مبنی تغییر کاربری زمین تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین به فضای باز عمومی صادر شده است که این رأی نیز ناعادلانه صادر شده و اقدامات لازم برای شکستن این رأی صورت می‌گیرد.

این مسئول گفت: برای برطرف کردن مشکل معارض، فرد صاحب ملک مبلغ بالای 900 میلیون تومان می‌خواهد که این مبلغ بیش از قیمت زمین است و این تعاونی قادر به پرداخت این مبلغ کلان نیست.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه مراسم هیئت مدیره تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین برای برطرف کردن مشکلات این تعاونی با استاندار قزوین صحبت کردند که ایشان قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات تعاونی مسکن داده است.

مدیر عامل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین بیان داشت: برای برطرف کردن مشکل زمین تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین به دستور استاندار قزوین جلسه چهار جانبه با حضور شهردار قزوین، معاون عمرانی استانداری قزوین، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و نماینده‌ای از هیئت مدیره تشکیل می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: نماینده هیئت مدیره تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین در این جلسه با ارایه مستندات که با حضور استاندار قزوین برپا می‌شود که توسط مسئولان مربوطه اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات این تعاونی صورت گیرد.

وی از همکاری ناصر گنجی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین برای برطرف کردن مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین با اشاره به اینکه برای ساخت مسکن تعاونی مطبوعات استان قزوین با پیمانکاران مربوطه در حال مذاکره است، بیان داشت: هر یک از اعضای این تعاونی که پیمانکارانی را مدنظر دارند می‌توانند به هیئت مدیره این تعاونی معرفی کنند تا با آنان نیز مذاکره کنیم.

انتهای پیام/77009/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول