اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

انهدام 198باند سرقت در آذربایجان شرقی / دستگیری 2339 قاچاقچی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در 9 ماه سال‌جاری 167 باند سرقت شناسایی و متلاشی شده است، گفت: در این مدت 2 هزار و 339 قاچاقچی دستگیر و 170 میلیارد ریال اموال قاچاق کشف شد.

انهدام 198باند سرقت در آذربایجان شرقی / دستگیری 2339 قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌هایی بوده که در سایه همکاری و تعامل مردم، سازمان‌‌ها و دستگاه قضایی با پلیس، امنیت مطلوبی داشته و در 9 ماه امسال 198 باند سرقت شناسایی و متلاشی شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به کشف جرایم مهمی از قبیل سرقت در استان گفت: در این مدت بیش از 151 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند و با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی محل خرید و فروش اموال مسروقه پلمب شده و مالخران بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 72 درصد سرقت‌ها در آذربایجان‌شرقی

مداحی با بیان اینکه 72 درصد سرقت‌ها در استان آذربایجان‌شرقی کشف شده است، اظهار کرد: متاسفانه وقوع سرقت‌های خرد درصد قابل توجهی افزایش دارد.

وی ادامه داد: سرقت‌های منازل، مغازه، طلافروشی، محموله، دخل‌زنی و جیب‌بری در 9 ماهه امسال کاهش داشته و بعضی جرایم مثل سرقت خودرو، موتورسیکلت و کیف‌قابی افزایش را نشان می‌دهند.

مداحی تصریح کرد: 81 درصد جرایم وقوعی در استان آذربایجان‌شرقی مربوط به انواع سرقت‌ها، 13 درصد جرایم وقوعی به جرایم جعل و کلاهبرداری و شش درصد جرایم مربوط به جرایم خشن است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: 70 درصد سرقت‌ها، 85 درصد جرایم خشن و 89 درصد جرایم جعل و کلاهبرداری در 9 ماهه امسال در استان آذربایجان شرقی کشف شده است.

کشف 170 میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان‌شرقی/ افزایش قاچاق لوازم آرایشی و دارو

وی، ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در استان آذربایجان‌شرقی در 9 ماهه سال‌جاری را نزدیک به 170 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط 2 هزار و 339 نفر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال‌جاری ورود کالای قاچاق به استان آذربایجان شرقی کاهش یافته است، گفت: در این مدت ورود لوازم آرایشی و دارو افزایش پیدا کرده است.

مداحی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به موقع در مورد جرایم را باعث ناموفق شدن مجرمان در ارتکاب جرایم و اعلام به موقع کشف جرایم سبب افزایش احساس امنیت در اذهان عمومی دانست.

انتهای پیام/60001/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول