اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

تصویب 768 طرح در کارگروه‌های توسعه کشاورزی ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر از تصویب 786 طرح در 36 جلسه از کارگروه‌های توسعه کشاورزی ملایر خبر داد.

تصویب 768 طرح در کارگروه‌های توسعه کشاورزی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در سی و ششمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تاکنون 5 هزار و 750 هکتار از اراضی شهرستان ملایر توسط منابع طبیعی برای استفاده از تسهیلات و کار کشاورزی استعدادیابی شده است، اظهار کرد: این رقم معادل 29 درصد اراضی استعدادیابی شده استان است.

وی با بیان اینکه مجموعاً یک هزار و 500 هکتار از این اراضی که معادل 38 درصد استان بوده مورد تصویب قرار گرفته است، ادامه داد: 352 هکتار از اراضی استعدادیابی شده در شهرستان ملایر به طور قطع واگذار شده و 60 هکتار دیگر نیز برای واگذاری مصوب شده است.

فرماندار ملایر اظهار داشت: در 35 جلسه تشکیل شده کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایر در 756 طرح مصوب شده است.

وی از تصویب 12 طرح با میزان تسهیلات 21 میلیارد و 103 میلیون تومان با پیش‌بینی اشتغال 239 نفر، در سی و ششمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

خیریانپور بیان داشت: تعداد طرح‌های مصوب در جلسات کارگروه کشاورزی شهرستان ملایر تا کنون 768 طرح بوده که میزان اشتغال پیش‌بینی شده برای این تعداد طرح یک هزار و 757 نفر است.

وی افزود: تاکنون 9 میلیارد و 308 میلیون تومان تسهیلات برای 325 طرح در شعب بانک‌های کشاورزی این شهرستان عقد قرارداد و از این میزان 5 میلیارد و 912 میلیون تومان پرداختی قطعی انجام شده است.

فرماندار شهرستان ملایر از ثبت نام 19 هزار و 299 نفر در استان همدان برای استفاده از تسهیلات طرح‌های کشاورزی خبر داد و گفت: از این تعداد 3 هزار و 989 نفر مربوط به شهرستان ملایر و معادل 21 درصد استان است.

انتهای پیام/89013/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول