اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

192 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی گچساران تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار گچساران از تصویب 192 طرح کشاورزی و دامپروری در جلسات کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

192 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی گچساران تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی گچساران اظهار داشت: دولت برای توسعه و تقویت بخش کشاورزی، تسهیلات و امکانات خوبی را در نظر گرفته است.

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار گچساران عنوان کرد: این تسهیلات با بهره بسیار پایین به کشاورزان متقاضی توسعه فعالیت‌های کشاورزی پرداخت می‌شود.

سجادپور تقویت توان مالی سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: افزایش توان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی نقش بسیار مهمی در اشتغالزایی و افزایش تولیدات کشاورزی و دامی گچساران دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات توسعه بخش کشاورزی گچساران عنوان کرد: در مجموع جلسات برگزار شده، 192 طرح کشاورزی به تصویب رسیده است.

84 طرح کشاورزی گچساران در دست بررسی در بانک است

سجادپور با بیان اینکه به 41 طرح کشاورزی در بخش‌های تأمین آب کشاورزی، طرح پرورش گاو شیری 10 رأسی، احداث باغات، پرورش مرغ بومی و تولید و بسته‌بندی مربا، ترشیجات، میوه و خشکبار تسهیلات لازم پرداخت شده است، ادامه داد: مجموع تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان این طرح‌ها 45 میلیارد ریال بوده است.

معاون فرماندار گچساران تصریح کرد: 17 طرح نیز مورد تصویب کارگروه و بانک کشاورزی قرار گرفته که در مرحله انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات قرار دارد.

سجادپور با اشاره به اظهارات رئیس بانک کشاورزی گچساران مبنی بر اینکه 84 پرونده در دست بررسی قرار دارد، با اشاره به لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت: با توجه به محدودیت زمانی اعتبارات، این تعداد پرونده و طرح کشاورزی تا پایان آذر ماه تعیین تکلیف شده و نتیجه به جهاد کشاورزی اعلام شود.

وی یادآور شد: برای اجرای مطلوب و نهایی طرح‌های توسعه بخش کشاورزی تا پایان سال، بانک کشاورزی گچساران با جدیت و توان مضاعفی وارد عمل شود.

سجادپور با اشاره به اظهارات بانک کشاورزی مبنی بر ضرورت استعلام از اداره منابع طبیعی به عنوان یکی از شروط لازم برای پرداخت تسهیلات به طرح‌ها عنوان کرد: با توجه به ضرورت تسریع در پاسخگویی و تعیین تکلیف طرح‌های ارائه شده، اداره منابع طبیعی باید پاسخ استعلامات متقاضیان را حداکثر تا سه روز به جهاد کشاورزی اعلام کند.

گفتنی است، در این جلسه 21 طرح دیگر کشاورزی در زمینه‌های تأمین آب، مرغداری گوشتی، پرورش مرغ بومی و احداث باغ مورد تصویب قرار گرفته و پرونده این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی تحویل داده شد.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول