اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اجرای 41 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: از ابتدای شروع طرح ملی و بزرگ مسکن مهر تاکنون در مازندران بیش از 41 هزار واحد در شهرهای بالا و کمتر از 25 هزار خانوار و همچنین احیای بافت فرسوده به اجرا درآمد.

اجرای 41 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به منظور بررسی مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌های در دست اجرا توسط تعاونی‌های مسکن مهر نشست مشترکی با حضور معاون امور عمرانی استانداری مازندران و مسئولان ادارات کل راه و شهرسازی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی در محل اداره کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

سید عیسی هاشمی معاون امور عمرانی استاندار مازندران در این نشست طرح مسکن مهر را نشأت گرفته از یک فکر پاک و عدالت‌گستر برشمرد و افزود: مسکن مهر از جمله پروژه‌های اجرایی در دولت کریمه بوده که به همراه خود مهر و عدالت همه‌جانبه را به همراه داشته، از این رو تلاش برای بهره‌برداری و افتتاح هر چه سریع‌تر پروژه‌های مذکور، باید سرلوحه کاری قرار گیرد.

وی در ادامه به پروژه‌های در دست اجرا توسط تعاونی‌های مسکن مهر در استان اشاره کرد و ادامه داد: تعاون و همکاری متقابل می‌تواند زمینه‌های یگانگی هر چه بیشتر مردم را فراهم کند به همین دلیل در قانون اساسی کشور به بخش تعاون در کنار دو بخش دولتی و خصوصی توجه خاص شده است.

هاشمی در ادامه خواستار حمایت همه‌جانبه اداره کل تعاون استان از شرکت‌های تعاونی در بخش مسکن مهر شد و خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت شکل‌گیری تعاونی‌ها در سطح استان باید اداره کل تعاون که متولی اصلی این تشکل‌ها بوده، حمایت همه‌جانبه خود را از شکل‌گیری، انسجام و پیگیری اقدامات و به نتیجه رسیدن آن‌ها داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه تأکید کرد: با توجه به سیاست‌های دولت کریمه درباره اجرای پروژه‌های مسکن مهر باید تمامی مدیران و دستگاه‌های خدمات‌رسان در این بخش تلاش و کوشش مضاعف برای رفع موانع و مشکلات فراروی این پروژه‌ها را داشته باشند تا به فضل خداوند در آینده‌ای بس نزدیک شاهد بهره‌برداری نهایی از آن‌ها باشیم.

سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست با اعلام رضایت نسبی از اجراهای پروژه‌های مسکن مهر در استان اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح ملی و بزرگ مسکن مهر تا به امروز در مازندران بیش از 41 هزار واحد در شهرهای بالا و زیر 25 هزار خانوار و همچنین احیای بافت فرسوده به اجرا درآمده که از این تعداد حدود 22 هزار واحد امسال در دو نوبت شهریور و آذر ماه به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات دیگر دستگاه‌های اجرایی استان درباره اجرای پروژه‌های مسکن مهر تصریح کرد: سرعت در اجرای دقیق پروژه‌ها و تعامل و همدلی دیگر ادارات خدمات‌رسان در این بخش باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

اسد درباره پروژه‌های تعاونی‌های مسکن مهر استان یادآور شد: در حال حاضر مشکلات و موانع متعددی در اجرای پروژه‌های در دست اجرا توسط تعاونی‌های مسکن مهر بوده که امید است با برپایی چنین نشست‌ها و جلسات و تعامل دوطرفه با اداره کل تعاون و پیمانکاران این بخش به‌زودی موانع برطرف شده و ما شاهد پیشرفت بالای فیزیکی در این پروژه‌ها باشیم.

گفتنی است، در این نشست مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌های تعاونی‌های مسکن مهر در استان از جمله پروژه 541 واحدی آمل و 324 واحدی فرهنگیان فریدونکنار بررسی و تصمیم‌های لازم در راستای برنامه‌ریزی تکمیلی و تحویل پروژه‌ها اتخاذ شد. 

انتهای‌پیام/2296/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول