اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان:

جایزه بزرگ صنعتی‌ در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جایزه ملی بزرگ صنعتی 28 و 29 دی ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

جایزه بزرگ صنعتی‌ در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی بعد از ظهر امروز در‌ جلسه ستاد برگزاری جشنواره «جایزه بزرگ صنعتی»‌ اظهار داشت: این جشنواره هنری با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی، خانواده‌ زنده‌یاد صنعتی، خانواده زنده‌یاد سهراب سپهری طی دو روز انجام برنامه‌های متعدد هنری برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برای شرکت در این جایزه 320 اثر از هنرمندان 12 استان کشور به دبیر‌خانه ارسال شده، علاوه بر اینکه این جایزه هنری در دو رشته نقاشی و مجسمه‌سازی بر‌پا می‌شود.

سعیدی افزود: برگزاری ورک‌شاپ‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و نمایش آثار برگزیده این جشنواره در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان از دیگر بخش‌های این جایزه هنری است.

وی گفت: با توجه به حضور هنرمندان مطرح و اساتید سرشناس کشور طی این دو روز در کرمان برگزاری کارگاه‌های ویژه با حضور هنرجویان می‌تواند اثر‌گذار باشد.

سعیدی تصریح کرد: بزرگداشت هنرمندان و بزرگان یکی از وظایف مهم است که البته بهتر است این تجلیل و تقدیر در زمان حیات این آنها صورت گیرد و بر این اساس‌ انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور یکی از اهداف و رویکردهای خود را تجلیل از هنرمندان و نام‌آوران و نکو‌داشت شخصیت‌های موثر در این حوزه گذاشته است.

وی گفت: در استان کرمان نیز از شخصیت‌هایی مانند زنده‌یاد‌ طاهره صفار‌زاده ‌بانوی برگزیده جهان اسلام و‌ محمد شاهرخی تجلیل به عمل آمده است.

سعیدی افزود: معرفی این هنرمندان و پیشکسوتان موجب الگو‌سازی در جامعه و شناخت راه و مسیر برای جوانان و نوجوانان می‌شود و آنها پس از معرفی این چهره‌ها و آشنایی با تلاش‌ها و زحماتی که‌ برای رسیدن به جایگاهی شایسته ‌انجام داده‌اند با الگوهایی مناسب ‌و در دسترس آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/2446/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول