اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

طرح‌های تولیدی با تسهیلات سرمایه در گردش جان تازه‌ای می‌گیرند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش جان تازه‌ای گرفته و با رونق بیشتر به فعالیتشان ادامه می‌دهند.

طرح‌های تولیدی با تسهیلات سرمایه در گردش جان تازه‌ای می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل در استانداری اظهار داشت: در بازدیدهایی که در 3.5 ماه اخیر بعد از حضور در استان از واحدهای صنعتی و تولیدی داشتیم، توانستیم مشکلات آنها را مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم به طوریکه اکثر صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی از نبود سرمایه در گردش گلایه داشته و در این زمینه نگرانی‌های خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: برای رفع این مشکل تلاش شد تا در ستاد تسهیل و همچنین مجموعه‌های بانکی از محل اعتبارات حمایتی به ویژه صیانت از تولید، مبالغی برای سرمایه در گردش این واحدها در نظر گرفته شده و تزریق شود.

نیکزاد با اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام دارای مشکل استان خواستار تسریع در تسهیل امور این واحدها شد.

این مسئول با بیان اینکه اولویت‌ها در پرداخت تسهیلات با واحدهای تولیدی و صنعتی مورد نیاز است، خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی تا سقف 12.5 میلیارد ریال در کارگروه‌های استانی تصویب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد تسهیل استان اضافه کرد: چنانچه طرح‌های تولیدی پیشنهادی متقاضی تسهیلات بالای 12 میلیارد ریال بوده و برای توسعه استان نیز ضروری باشد برای تصویب به کارگروه کشوری ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی ارسال می‌شود.

نیکزاد بیان کرد: در سال تولید ملی هر چه قدر بتوانیم تولید با کیفیت را رونق ببخشیم به همان میزان قادر می‌باشیم فعالیت‌های خودمان را اعتلا و ارتقای چندین برابری ببخشیم.

وی یادآور شد: دولت عزم خود را جزم کرده تا در روزهای پایانی سال با حمایت از واحدهای تولیدی بتواند بخش عظیمی از نیازهای کشور را تأمین و ذخیره‌سازی کند که امیدواریم در این حوزه بتوان عملکردی مطلوب داشت.

استاندار اردبیل گفت: حمایت همه‌جانبه از تولیدات می‌تواند ما را نسبت به آینده این کشور امیدوار کند که در این حوزه باید با تمام توان وارد شد و نواقص احتمالی را نیز برطرف کرد.

انتهای پیام/62001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول