اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 2 هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی گفت: در 36 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی استان خراسان‌رضوی 2 هزار کارخانه و کارگاه صنعتی به فعالیت مشغول هستند.

فعالیت 2 هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بردسکن اظهار کرد: بیش از 80 درصد واحدهای صنعتی فعال استان که در شهرک‌های صنعتی فعال هستند، کارگاه‌های کوچک است که نیروی کار آنها کمتر از 50 نفر است.

وی از پرداخت تسهیلات از محل منابع شهرک‌های صنعتی استان به واحدهای کوچک خبر داد و گفت: هر چند در حوزه تسهیلات و سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی مشکل داریم اما به واحدهای تولیدی کوچک زیر 50 نفر از محل اعتبارات شهرک‌های صنعتی تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از لحاظ زیرساخت‌ها در هیچ یک از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشکلی نداریم و در شهرک صنعتی بردسکن این زیرساخت‌ها فراهم است اما به دلیل نداشتن نقدینگی واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک مشکلاتی دارند که می‌طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به بخش صنعت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی سیاست شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی را ارائه خدمات به واحدهای موجود نام برد و افزود: به دنبال توسعه کمی شهرک‌ها نیستیم، بلکه به سمت کیفیت واحدهای موجود در شهرک‌ها و تقویت آن پیش می‌رویم. 

فرماندار بردسکن نیز در بازدید مدیر شهرک‌های صنعتی استان از شهرک صنعتی بردسکن گفت: فرمانداری شهرستان به بخش صنعت و معدن شهرستان توجه ویژه‌ای خواهد کرد و این مهم را با تعامل و همدلی سایر دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها و به ویژه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کند.

محمداسماعیل یعقوب‌زاده فرماندار بردسکن بر جذب سرمایه‌گذاران در منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید واحدهای تولیدی را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/7001/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول