اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

وحدت در پناه نظام و ولایت شکل می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما در هر جایگاه و لباسی که هستیم باید طوری عمل کنیم که به هدف اصلی ولایت و نظام خدشه‌ای وارد نشود.

وحدت در پناه نظام و ولایت شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید علی شفیعی در مراسم سوگواری که به ‌مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبر اعظم(ع) و شهادت فرزندانش امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) که با حضور کارکنان رسمی و وظیفه گروه 64 توپخانه، موشکی و پدافند هوایی الحدید اهواز برگزار شد، اظهار داشت: یکدلی و وحدت نیاز همیشگی نظام و ملت ما است.

وی افزود: هدف اصلی همه عباداتی که از سوی خداوند مشخص شده توجه به خدای تبارک و تعالی بوده هر چند که ظواهر و شرایط هر عبادتی متفاوت است.

*دشمن درصدد خدشه وارد کردن به وحدت است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در مشاغل نیز با اینکه هر شغلی لباس و وظایف خاص خود را دارد هدف باید یکی باشد و آن هم اداره مملکت اسلامی بر اساس شریعت مطهر و نظرات ولایت است.

وی تصریح کرد: همه ما در هر جایگاه و لباسی که هستیم و خدمت می‌کنیم باید طوری عمل کنیم که به هدف اصلی ولایت و نظام خدشه‌ای وارد نشود.

شفیعی با بیان اینکه در هر شرایطی نیاز به وحدت داریم، اضافه کرد: دشمنان درصدد ضربه زدن به هدف اصلی ما یعنی وحدت در پناه ولایت هستند.

وی اظهار داشت: هر کسی باید به اندازه توانش در مسیر وحدت حرکت کند تا به شریعت اسلام و عمود آن یعنی ولایت خدشه‌ای وارد نشود.

*زیر پرچم ولایت باشیم

این عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم در مورد وحدت گفت: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید «همه باید با هم به ریسمان الهی چنگ بزنید» که این بدان معناست که پراکنده شدن حرام و چنگ زدن واجب است.

وی به نمونه‌هایی از وحدت در جامعه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به لطف الهی با پیروزی انقلاب وحدت در همه جا به ‌ویژه در خانواده‌ها حاکم شده است.

این عالم خوزستانی در پایان با بیان اینکه دشمن تحمل وحدت بین ما را ندارد، اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند به هر طریقی که شده وحدت را در جامعه از بین ببرند پس باید مراقب و هوشیار باشیم و همیشه در زیر پرچم ولایت قرار از دین و دیانتمان پاسداری کنیم.

انتهای پیام/72001/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول