اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

تاسیس 6 کانون فرهنگی تخصصی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر جم از تاسیس شش کانون فرهنگی تخصصی در این شهرستان خبر داد.

تاسیس 6 کانون فرهنگی تخصصی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر چهارشنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر کمک کنند.

وی افزود: حمایت از کانون‌های فرهنگی مساجد در دستور کار این سازمان قرار دارد و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از تاسیس شش کانون فرهنگی تخصصی در این شهرستان خبر داد.

سادات خاطرنشان کرد: به منظور بهبود وضعیت فرهنگی جامعه و در راستای پاسخگویی به سئوالات تخصصی در حوزه دین، کانون‌های فرهنگی تخصصی در سطح شهرستان تاسیس شده تا در حوزه‌های تخصصی پاسخگوی نیازهای مراجعین باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم در ادامه در زمینه حوزه فعالیت این کانون‌ها گفت: کانون‌های فرهنگی تخصصی در حوزه آموزش فقه و احکام، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آموزش سبک زندگی، آموزش عقاید شیعی و شناسایی فرق و مذاهب انحرافی فعالیت خواهند کرد و از حمایت‌های بودجه‌های فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

سادات در ارتباط با مسئولین این کانون‌ها با تاکید بر لزوم داشتن تخصص کافی افزود: در این زمینه از روحانیون مستقر و بومی متخصص و متعهد استفاده شده تا در پیشبرد اهداف کانون خللی پیش نیاید.

وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر اذعان داشت: در دهه فجر اداره تبلیغات اسلامی جم حضوری باشکوه خواهد داشت.

سادات بیان کرد: رئیس تبلیغات اسلامی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی، هنری و هیئات مذهبی و مساجد انتخاب و مقرر شد هماهنگی لازم با هیئات مذهبی و مساجد برای حضور فعال در برنامه‌ها از طریق این کمیته پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت شورای هیئات مذهبی و همچنین هیئات مذهبی و خانه‌های قرآن هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد و در ارتباط با تهیه پلاکاردهای روز 22 بهمن نیز تبلیغات اسلامی همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول