اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام خبر داد

بازدید ماهانه مسئولان از روستاهای چرام

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چرام گفت: به منظور خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به روستائیان، بازدید ماهانه مدیران و مسئولان چرام از روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید ماهانه مسئولان از روستاهای چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام سید احمد مرتضوی امروز در حاشیه نشست با دهیاران اظهار کرد: دهیاران به عنوان بازوی مشورتی مسئولان نظام بوده و می‌توانند منشاء خدمات مهمی به روستاها باشند.

وی با تأکید بر لزوم تعامل دهیاران با مسئولان اجرایی در راستای پیگیری و برطرف کردن مشکلات روستاها، تلاش مضاعف دهیاران در شناسایی و حل مشکلات روستاها و افزایش خدمات‌رسانی به روستائیان را خواستار شد.

بخشدار مرکزی چرام بر نظارت، قانون‌گذاری و وظایف اجرایی و مشورتی شوراها و دهیاران تأکید کرد و گفت: دهیاران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید فرمایش مقام معظم رهبری را دستور کار قرار داده و در راستای حمایت از تولیدات داخلی، حمایت از کار را از زمین‌های زراعی روستاها آغاز کنند.

مرتضوی با تأکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دهیاران با بخشداری خاطرنشان کرد: دهیاران باید عملکرد ماهانه خود را اعلام کرده و در پایان هر شش ماه نیز عملکرد تفصیلی دهیاری به همراه مستندات را به بخشداری ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به اهمیت شورا و مشورت افزود: شوراهای اسلامی برای همکاری در انجام سیاست‌های دولت در عرصه‌های مختلف در شهرها و روستاها شکل گرفته و بازوان دولت در امور عمرانی و اجرایی محسوب می‌شوند.

مرتضوی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی در روستاها نیز باید همانند امور عمرانی و خدماتی به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، خواستار اهتمام کامل دهیاران نسبت به مسائل فرهنگی و برگزاری مراسم شهادت نبی اکرم (ص) و امام رضا (ع) شد.

لزوم توجه هر چه بیشتر دهیاران به امور فرهنگی روستاها

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: دهیاران عملکرد و برنامه‌های اجرایی خود در این ایام را به بخشداری اعلام کنند.

مرتضوی با بیان این‌که هر ماه یک‌بار مدیران شهرستان از روستاها بازدید به عمل خواهند آورد، افزود: پیگیری موضوع ارزش افزوده شهرستان چرام از طریق اداره دارایی استان در دستور کار قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: دهیاران موظف هستند در بحث انعقاد قرارداد و هزینه مسائل مالی رعایت قانونی و مقررات را اعمال کنند.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول