اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین تأکید کرد

بررسی مشکلات روستاهای فاقد دهیاری در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی از بررسی مشکلات روستاهای فاقد دهیاری در قزوین خبر داد.

بررسی مشکلات روستاهای فاقد دهیاری در قزوین

غلام طاهر‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بازدید از روستاها و مناطق محروم استان قزوین در شهرستان‌های تابعه جزو برنامه‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین افزود: پیگیری و رفع مشکلات روستایی جزو دغدغه‌های اصلی مسئولان این استان بوده که البته تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمندی در این حوزه انجام شده است.

وی عنوان کرد: عمده مشکلات روستایی استان قزوین در بخش‌های عمرانی، زیرسازی و خدماتی است که امیدواریم با تلاش یکپارچه این مشکلات برطرف شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: کمبود آب کشاورزی، آب شرب قابل استفاده، احداث کانال آب، افزایش حریم روستایی نیز از مشکلات و موانعی است که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان قزوین وجود داشته و فعالیت‌های گوناگونی در این عرصه صورت گرفته است.

طاهرخانی با اشاره به توسعه پروژه‌های عمران روستایی در قزوین تصریح کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از ساختمان دهیاری‌ها نیز با دستور ویژه دنبال می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: رسیدگی به وضعیت معیشتی روستائیان با برنامه‌ریزی مناسب امکان‌پذیر است.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: یکی از سیاست‌های بسیار مهم و ویژه در راستای توسعه روستایی بررسی مشکلات روستاهای فاقد دهیاری است.

وی عنوان کرد: حصارکشی آرامستان‌ها، آسفالت‌ریزی و کمک به بهره‌برداری طرح‌های عمرانی با جدیت خاصی در استان قزوین در حال انجام و پیگیری است.

طاهرخانی اضافه کرد: سیاست‌های دولت در عرصه روستایی رفع محرومیت و توجه ویژه به ظرفیت‌های روستایی است که از این مهم تاکنون درصد قابل‌توجه و چشمگیری تحقق یافته است.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین گفت: هنر مسئولان و مدیران استانی باید رسیدگی به امر توسعه و آبادانی روستاها و نقاط محروم باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان قزوین ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و نیرو‌های ویژه‌ای در تمام عرصه‌ها به چشم می‌خورد که لازم است در راستای توجه به این ظرفیت‌ها تلاش کرده و سبب رشد و بالندگی روز‌ افزون استان شد.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول