اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خانه مطبوعات کرمان صورت می‌گیرد

برگزاری همایش «نقش مطبوعات در روند تکاملی انقلاب اسلامی ایران»

خبرگزاری فارس: همایش «نقش مطبوعات در روند تکاملی انقلاب اسلامی ایران» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ‌در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «نقش مطبوعات در روند تکاملی انقلاب اسلامی ایران»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همایش «نقش مطبوعات در روند تکاملی انقلاب اسلامی ایران» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ‌در کرمان برگزار می‌شود.

در فراخوان خانه مطبوعات کرمان آمده است «با توکل به ذات اقدس حق و به یاری صاحبان نظر، اندیشه، تحقیق و پژوهش، همایش نقش مطبوعات در روند تکاملی انقلاب اسلامی ایران همزمان با سالگرد پیروزی غرور‌آفرین نهضت اسلامی ایران در بهمن‌ماه سال جاری با حضور شخصیت‌های برجسته و صاحب‌نظران حوزه مطبوعات در کرمان برگزار می‌شود».

این همایش به همت خانه مطبوعات استان کرمان و با ارائه تحلیل‌های ناب و جامع تاریخی و پژوهشی پیرامون نقش اجتناب‌ناپذیر مطبوعات در روند تکاملی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

علاقمندان به حضور در این همایش تا پنجم بهمن‌ماه 1391 برای ارسال چکیده مقالات و تا 15 بهمن‌ماه 91 برای ارسال متن کامل آثار خود به دبیرخانه همایش واقع در بلوار فردوسی خانه مطبوعات استان کرمان فرصت دارند.

انتهای پیام/ 2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول