اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

9 میلیارد تومان به روستاهای بخش مرکزی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: 9 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‎ای در کمیته برنامه‎ریزی شهرستان به روستاهای بخش مرکزی تنگستان اختصاص یافته است.

9 میلیارد تومان به روستاهای بخش مرکزی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در بازدید از طرح‏های عمرانی روستاهای کناری، بازویی و منصوری در دهستان محمود احمدی اظهار داشت: عمران و آبادانی روستاها از مهاجرت‎ها جلوگیری می‎کند.

وی افزود: اگر در مناطق روستایی به زیرساخت‎های توسعه و عمران روستایی توجه شود بی‎شک مهاجرت روستاییان به شهرها نیز کاهش می‎یابد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: اگر این توسعه یک سویه باشد به اهدافمان که همان عمران و آبادانی روستاهاست، دست نخواهیم یافت.

وی بیان اینکه در دولت نهم و دهم اعتبارات خوبی به روستای بازویی داده شده است، گفت: در دولت دهم  و نهم سه میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستای بازویی به عنوان مرکز دهستان اهرم داده شده است .

جعفری نسب با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان تنگستان افزود: تاکنون بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی برای اجرای طرح هادی روستای کناری و منصوری میانی هزینه شده است.

وی یادآور شد: امسال نیز 400 میلیون ریال برای تکمیل اجرای طرح هادی روستای کناری اختصاص یافته است.

جعفری‌نسب خواستار شتاب‌بخشی در مبادله موافقتنامه طرح‎های هادی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و اضافه کرد: توسعه روستاها با مشارکت مردم شکوفا می‏شود و اگر مردم در اجرای برنامه‎های عمرانی در روستاها همکاری نکنند به طور قطع توسعه روستاها با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار تنگستان از خدمات شوراها و دهیاری‎ها برای خدمت رسانی به مردم محروم روستاها تقدیر کرد و قول داد به مطالبات و خواسته‎های مردم این سه روستا رسیدگی کند.

بخش مرکزی تنگستان دارای بیش از 24 هزار نفر جمعیت و 60 روستا و 28 شورای اسلامی و27 دهیاری مصوب و دارای دو دهستان به نام بازویی به مرکزیت اهرم و دهستان باغک به مرکزیت شورکی است.

انتهای پیام/66007/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول