اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آموزش کارکنان و پرسنل

دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهرداری راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با هدف تقویت حوزه آموزش و کاربردی کردن آن، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهرداری راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه تدوین راهبردهای آموزشی کمیته برنامه‌ریزی شهرداری با تاکید بر اهمیت برگزاری منظم دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و توجیهی برای کارکنان در زمینه‌های مرتبط شغلی اظهار داشت: تجربیات بین‌المللی موید این نکته است که توسعه پایدار و همه‌جانبه باید از بستر نیروی انسانی بگذرد.

وی تصریح کرد: پیشرفت، توفیق، تثبیت و تداوم هرگونه توسعه و تحولی سرمایه‌گذاری در توسعه انسانی به عنوان رکن جامعه است.

بدری خاطر نشان کرد: نیروی انسانی اصلی‌ترین سرمایه جوامع بشری محسوب می‌شود و تجربه کشورهای موفق و توسعه‌یافته نشان می‌دهد که کارآمدی و توانمندسازی نیروی انسانی باید در اولویت طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: آموزش پایه و اساس پیشرفت است و نقش آموزش کارکنان در شهرداری‌ها به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم در شهرها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه بحث آموزش می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی به مردم شود، بیان کرد: این امر به بهبود روش‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک شایانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل یادآور شد: برگزاری دوره‌های فنی برای مهندسان ناظر شهرداری در مورد نحوه اجرای هر چه بهتر پروژه‌های شهری سبب می‌شود تا خروجی کار عمرانی شهرداری چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ کیفی بهبود یافته و در نتیجه رضایت مردم نیز بیشتر جلب شود.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: شهرداری اردبیل این آمادگی را دارد تا با دعوت از اساتید برجسته کشوری و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان خود، کارکنان شهرداری دیگر شهرهای استان را نیز به صورت رایگان آموزش دهد.

وی در پایان گفت: نقش آموزش در پیشرفت انکارناپذیر است و آبادانی شهرهای مختلف استان نیز در مجموع سبب توسعه و آبادانی کل استان می‌شود.

انتهای پیام/62006/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول