اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

اعزام روحانیون و مبلغان به روستاهای شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از اعزام روحانیون و مبلغان به روستاهای شبانکاره خبر داد.

اعزام روحانیون و مبلغان به روستاهای شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع روحانیون اعزامی از قم با تسلیت ایام عزاداری دهه آخر صفر اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های عزاداری و مراسمات دینی و مذهبی در جامعه امر بسیار مهمی در توسعه و گسترش معنویت است.

وی با تجلیل از روحانیون و نقش این قشر در رشد اخلاق اسلامی افزود: روحانیون طلایه‌داران بصیرت هستند که در خط مقدم جبهه فرهنگی با تهاجم فرهنگ مبتذل و مفسد غرب مبارزه می‌کنند.

این مسئول از اعزام روحانیون و مبلغان به روستاهای شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: این کار با بصیرت‌دهی روحانیون و مبلغان در ایام مذهبی به ‌وی‍ژه دهه آخر صفر با حضور مردم در تکیه‌ها و مساجد و حسینیه‌ها می‌تواند انجام شود.

نیک‌نژاد تصریح کرد: مبلغین باید پیرامون مسایل زکات، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج احکام به‌ویژه مسائل خمس و اهمیت انفاق صحبت کنند.

وی افزود: با توجه به نزول رحمت الهی و امیدبخشی در میان مردم و کشت و کار و کشاورزی مبلغین می توانند اهمیت زکات را مطابق با آیات و روایات و احادیث مربوطه برای مؤمنین تبیین کنند.

نیک‌نژاد بیان کرد: حضور روحانی در روستا بسیار تاثیرگذار است و مبلغان می‌توانند از پتانسیل خوب جوانان در ارتباط با آموزه‌های دینی و قرآنی استفاده کنند.

وی از برگزاری 25 گفتمان دینی در مسجد امام خمینی(ره) شبانکاره خبر داد و اظهار داشت: به همت تبلیغات اسلامی شبانکاره بیش از 25 گفتمان دینی در مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: بیش از 25 گفتمان دینی مساجد با محوریت مسجد و عبادت، مسجد و احکام شریعت اسلامی، اخلاق اسلامی، امام حسین(ع) و نماز و حضرت زینب(س) و عفاف و حجاب با حضور اقشار مختلف مردم به مدت 25 شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

وی افزود: با همه توان برای تقویت مبانی دینی و اسلامی در جامعه اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول