اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همراهی مسئولان صورت گرفت

بازدید استاندار کرمان از پروژه‌های معدنی زرند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان به همراه جمعی از مسئولان از معدن سنگ‌آهن سادات سیریز از توابع بخش یزدان‌آباد شهرستان زرند بازدید کرد.

بازدید استاندار کرمان از پروژه‌های معدنی زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، اسماعیل نجار استاندار کرمان به همراه معاون سیاسی امنیتی، نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی از از معدن سنگ‌آهن سادات سیریز از توابع بخش یزدان‌آباد شهرستان زرند بازدید کرد.

احمد نورالدینی بخشدار یزدان‌آباد زرند در این بازدید با بیان اینکه این معدن با ذخیره 10 میلیون تن ذخیره سنگ‌آهن مشغول به فعالیت است و برای 110 نفر اشتغال ایجاد کرده است، گفت: به منظور جلوگیری از خام‌فروشی محصولات این معدن درصدد راه‌اندازی دو کارخانه هستیم.

وی عنوان کرد: کارخانه کنستانتره سنگ‌آهن و کارخانه تولید فولاد اسفنجی به ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال به همت سرمایه‌گذاران این معدن راه‌اندازی می‌شود که تاکنون 25 میلیارد تومان برای راه‌اندازی این معادن هزینه شده و تا پایان امسال کارخانه کنستانتره به بهره‌برداری می‌رسد.

نورالدینی با اشاره به اینکه با آغاز به کار این دو کارخانه 700 نیرو به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند، متذکر شد: از سرمایه‌گذاران بخش معدن و صنایع جانبی که علاقمند به همکاری در این بخش هستند، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/2446/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول