اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دهه فجر ظرفیت ممتازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: دهه فجر ظرفیت ممتاز و شاخصی‌ است تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به معنای واقعی و در وجه شاخص معرفی کرده و به دنیا اعلام کنیم.

دهه فجر ظرفیت ممتازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی و اجرایی استان از فرصت دهه فجر در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در سرفصل‌ها و عناوین مختلف استفاده کنند و بیش از همیشه همت کنند تا روحیه نشاط و شادابی و امید در جامعه تزریق شود.

وی خاطرنشان کرد: ما با احصای شاخص‌ها و آمار و ارقام به دست آمده در 34 سال گذشته می‌توانیم به صورت مقایسه‌‌ای مردم را در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته قرار دهیم و به صورت آمار مقایسه‌ای قبل و بعد از انقلاب را بهتر و شاخص‌ تبیین و تفسیر کنیم.

استاندار اردبیل با محیر‌العقول خواندن این دستاوردها در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، نظامی،‌ فرهنگی و ... یادآور شد: ما اگر تنها در حوزه انتظامی و نظامی وضعیت کشور را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم به خوبی در‌می‌یابیم که قبل از انقلاب ژنرال‌های خارجی با طمطراق و افاده بسیار بالا در این کشور حکمرانی می‌کردند، در حالی که امروز در این سنگر با تکیه بر فرزندان این مرز و بوم توانسته‌ایم به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و امکانات امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی دست پیدا کنیم.

نیکزاد گفت: همین مقایسه را می‌توانیم در سایر حوزه‌ها نیز داشته باشیم تا چهره ممتاز انقلاب اسلامی بیش از گذشته نمایان شده و جلوه‌گری کند.

این مسئول وظیفه مبلغان به ویژه روحانیون را در تبلیغ این دستاوردها بسیار عظیم، سنگین و حساس توصیف کرد و افزود: ما از اعضای کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر قدردان هستیم که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تدارک برنامه‌های متنوع سعی می‌کنند دهه فجر به عنوان نشانه‌ای از اقتدار و عظمت همیشه جاودانه این ملت در اذهان این ملت و تاریخ این کشور باقی بماند.

محوریت برنامه‌های دهه فجر باید حضور مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد دهه فجر استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محوریت برنامه‌ریزی‌ها و اجرای آن باید حضور و مشارکت آحاد مردم باشد، بیان داشت: همانگونه که این نهضت ماندگار را ملت به پیروزی رساندند و در هشت سال جنگ نیز با مدیریت این ملت بر دشمنان فاتح شدیم امروز نیز در عرصه‌های مختلف باید کارهای اساسی را بر عهده مردم گذاشت که در برگزاری برنامه‌های دهه فجر نیز شایسته است، همین محوریت حفظ شود.

نیکزاد تصریح کرد: ما امروز به برکت حضور این ملت در صحنه‌های مختلف بصیرت و ولایت‌مداری آنها قادر شدیم تا جمهوری اسلامی ایران را در اوج عظمت و اقتدار نگه داریم که این ایستادگی و حضور باید تداوم یابد.

وی با یادآوری اینکه کمیته‌های مختلف باید با ماهیت شهرستانی و استانی برنامه‌هایشان را تدوین کنند و آن را به اطلاع مردم برسانند، ادامه داد: اگر در دهه فجر پروژه‌های افتتاحی و برنامه‌های اجرایی دقیق و درست اطلاع‌رسانی شود و این برنامه‌ها با حضور مردم حال و هوایی خاص پیدا کند قطعاً شیرینی و حلاوت دستاوردهای انقلاب اسلامی در مذاق و کام مردم شایسته و مطلوب حس خواهد شد.

استاندار اردبیل ابراز داشت: ما در تمام شهرستان‌ها سعی خواهیم کرد به مناسبت ایام دهه فجر برنامه‌های افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را برگزار کنیم که در این زمینه علاوه بر برگزاری جلسه شورای اداری از هفته آینده در مدت چهار روز به تمام شهرستان‌ها سفر خواهیم کرد تا پروژه‌های افتتاحی را هماهنگ کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود عنوان کرد: به میمنت این ایام با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح پروژه‌های با پیشرفت مناسب را شاهد خواهیم بود و از ستاد گرامیداشت دهه فجر انتظار داریم ظرف یک هفته آینده برنامه‌ریزی‌های خود را با محوریت مردم جمع‌بندی کرده و شایسته و بهتر برای ارائه مناسب به مردم تدارک ببینند تا برنامه‌های این ایام با مشارکت و حضور گسترده مردم اجرا شود.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول