اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان همدان خبر داد

واگذاری مسکن مهر به زنان بدسرپرست در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان از واگذاری مسکن به مهر به زنان بدسرپرست خبر داد و گفت: زنان بدسرپرست با داشتن وکالت و تعهد محضری از همسرانشان می‌توانند متقاضی مسکن مهر باشند.

واگذاری مسکن مهر به زنان بدسرپرست در همدان

حسین جلالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به واگذاری مسکن مهر به زنان بدسرپرست اظهار کرد: قبلاً در مقطعی بخشنامه‌ای از وزارت راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری مسکن مهر به زنان بدسرپرست که سرپرست مناسبی ندارند و به عنوان مثال همسرانشان در زندان هستند و... واگذار شود.

وی افزود: در راستای این امر زنان با داشتن وکالت و تعهد محضری از همسرانشان می‌توانستند متقاضی مسکن مهر باشند که اجرای این امر بعد از مدتی لغو شد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: اخیراً دوباره بخشنامه اولیه ابلاغ شده و ما می‌توانیم به زنان بدسرپرست مسکن مهر واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام از زنان بدسرپرست برای دریافت مسکن مهر آغاز شده است، بیان داشت: این برنامه در دستور کار مسکن مهر قرار گرفته است.

جلالیان یادآور شد: زنان از کارافتاده نیز در صورت داشتن سرپرست از طریق سرپرست خود و در صورتی که سرپرست نداشته باشند از طریق نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند اقدام کنند.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه واگذاری زمین به تعاونی‌ها ممنوع شده در حال حاضر به تنها دستگاهی که می‌توانیم زمین بدهیم بهزیستی است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان ابراز داشت: با توجه به واگذاری زمین به سازمان بهزیستی، این سازمان نیز باید مستقیماً وارد کار شود که این امر صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: عملاً سازمان بهزیستی در زمینه مسکن مهر وارد بحث اجرایی نمی‌شود و فقط متقاضی معرفی می‌کنند و انتظار دارند ما نیز ساماندهی کنیم در صورتی که مشارکت آنها در کارهای اجرایی در حصول به نتیجه مثمرثمرتر خواهد بود.

انتهای پیام/89006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول