اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‎رضوی تاکید کرد

توجه به مسائل فنی همزمان با سرعت در اجرای پروژه‏های مسکن مهر‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‎رضوی گفت: باید از ظرفیت نیروهای متخصص و پیمانکاران واجد شرایط استان به منظور تسریع در اجرای پروژه‎های مسکن مهر استفاده شود.

توجه به مسائل فنی همزمان با سرعت در اجرای پروژه‏های مسکن مهر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی صنعت ساختمان، از خراسان رضوی انتظار می‌رود که در این حوزه، جزو استان‌های پیشتاز باشد.

وی افزود: آمارهای دو ماه اخیر حاکی از روند رو به رشد اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان و انجام تعهدات دستگاه‌ها در این خصوص است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان‌رضوی با اشاره به ضرورت تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان و فراهم ساختن استفاده از این امکان برای خانه‌دار شدن قشرهای آسیب‌پذیر و فاقد مسکن، گفت: اراده دولت و به ویژه شخص ریاست محترم جمهور در تحقق این رویکرد، جدی است.

فروزان‌مهر تصریح کرد: اهتمام مدیریت استان و دستگاه‌های دخیل در اجرای مسکن مهر نیز بر استفاده از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی و همچنین منابع و امکانات موجود در استان برای بهره‌برداری به موقع از این پروژه‌ها، متمرکز شده است.

استاندار خراسان‎رضوی با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر مراحل مختلف اجرای پروژه از سوی کارشناسان دفتر فنی استانداری، اظهار کرد: باید با متخلفان در حوزه ساخت و ساز برخورد شود.

وی به نقش مؤثر بخش خصوصی و تشکل‌های شاخص بخش مسکن، همچون سازمان نظام مهندسی استان اشاره کرد و گفت: برای بهره‌برداری به موقع پروژه‌ها، رعایت استانداردهای لازم و به‌کارگیری مصالح مرغوب از سوی پیمانکاران، باید از ظرفیت نظام مهندسی برای کنترل و نظارت فنی استفاده شود.

فروزان‌مهر همچنین به همه پیمانکاران این پروژه‌ها، اعم از انبوه‌سازان و خود مالکان توصیه کرد تا مطابق با جدول زمان‌بندی اجرای پروژه حرکت کرده و در کنار رعایت ضوابط فنی، روند عملیات اجرایی پروژه‌ها را سرعت بخشند.

وی از دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز خواست تا همزمان با احداث تاسیسات زیربنایی، در خصوص اجرای سریع‌تر فضاهای جانبی و خدماتی اقدام کنند.

انتهای پیام/70005/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول