اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

برنامه‌های دهه فجر در گچساران متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران از برگزاری برنامه‌های متنوع دهه فجر در این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

برنامه‌های دهه فجر در گچساران متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی عصر امروز در نشست ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی بزرگداشت دهه فجر این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان باید با شکوه خاصی برگزار شود، تا تأثیرگزاری بیشتری در سطح این شهرستان داشته باشند.

وی تأکید کرد: باید امسال برنامه‌های دهه فجر در گچساران متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و این برنامه‌ها با شور و هیجانی خاص برگزار شود.

فرماندار گچساران ابراز داشت: نظام اسلامی باید استمرار داشته و الهی باشد و این در گرو این است که خدمات ارزشمندی را به مردم در زمینه‌های مختلف ارائه دهیم.

شفیعی عنوان کرد: در دهه فجر می‌توان محلاتی که مشکلاتی دارند، آن‌ها را به طور کارشناسی شناسایی و مسئولان برای رفع آن به طور سریع اقدام کنند.

وی با بیان این‌که این اقدام مسئولان می‌تواند ماندگاری و خرسندی مردم را به دنبال داشته باشد، افزود: مسئولان در راه خدمت به مردم و نظام باید از همدیگر سبقت بگیرند و در این زمینه سرعت عمل بیشتری باید داشته باشند.

فرماندار گچساران از ایجاد 16 کاروان سلامت در 16 محله این شهرستان در دهه فجر به همت جمعیت هلال احمر خبر داد و ادامه داد: این تعداد کاروان‌های سلامت به صورت رایگان در زمینه درمان به مردم هر یک از محله‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.

شفیعی تصریح کرد: در این دهه به همت شبکه بهداشت و درمان گچساران به صورت رایگان از شهروندان آزمایش‌های ایدز و هپاتیت صورت می‌گیرد.

وی از بر پایی دو نمایشگاه کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در دهه فجر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها کتا‌ب‌های عرضه شده با تخفیف 50 درصدی به شهروندان ارائه می‌شود.

فرماندار گچساران با بیان این‌که نباید نگاه ما به دهه فجر به صورت دهه‌ای باشد، بیان داشت: امسال گچساران برنامه‌های متنوعی در این دهه دارد که امیدواریم مورد رضایت مردم واقع شود.

انتهای پیام/82010/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول