اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

ایجاد اشتغال برای 800 نفر در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: تعهد اشتغال تنگستان در سال جاری یک‌هزار و 936 نفر بوده که تاکنون برای 800 نفر ایجاد اشتغال شده است.

ایجاد اشتغال برای 800 نفر در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری‌نسب یکشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال شهرستان تنگستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم با پرداخت تسهیلات مختلف در امر اشتغال، فرصت کم‌نظیری را برای رونق اشتغال در کشور فراهم کرده که همه باید این فرصت را مغتنم شمرده و در این زمینه تلاش کنند.

وی بر تحقق تعهد اشتغال تنگستان تاکید کرد و گفت: تعهد اشتغال تنگستان در سال جاری 1936 نفر بوده که تاکنون برای 800 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی به مزایای مشاغل خانگی اشاره و خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی علاوه بر اینکه راهکاری مناسب برای توسعه اشتغال و افزایش تولیدات است، سبب حذف هزینه‌های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیررسمی بین اعضاء خانواده و... می‌شود.

وی اعلام کرد: تاکنون 235 پرونده مشاغل خانگی صادر شده که 193 پرونده به مبلغ 9 میلیارد و 150 میلیون ریال برای اخذ تسهیلات مربوطه به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

فرماندار تنگستان همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: انتظار این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای برای جذب سهمیه اختصاصی مشاغل خانگی به عمل آورند تا به ایجاد اشتغال جدید در شهرستان کمک شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پرداخت سهام عدالت اشاره و عنوان کرد: یک‌هزار و 526 برگه سهام عدالت برای کارگران ساختمانی و فصلی شهرستان تنگستان اختصاص داده شده که 900 برگه سهام عدالت بین این کارگران توزیع شده است.

انتهای پیام/66004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول