اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج عنوان کرد

کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: در سطح این شهرستان پرداخت تسهیلات بخش‌های مختلف با مشکل روبه‌رو و مصوبات جلسات در عمل کمرنگ می‌شوند.

کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی ظهر امروز در جلسه هماهنگی با بانک‌های این شهرستان پیرامون پرداخت تسهیلات اظهار داشت: توقعات مردم در زمینه تسهیلات باید توسط مدیران بانک‌ها کارگردانی شود و در وصول و خروج تسهیلات مدیریت مضاعف به‌کار برده شود.

وی افزود: اولویت کاری مدیر بانک باید ارتقای شاخص‌های بانکی و رتبه بانک باشد و رضایت مشتریان و مردم را هم دیده شود و هر روز بهتر از گذشته کار و فعالیت کرد، در زمینه اشتغالزایی باید همه در امور محوله خود نهایت تلاش و پیگیری را انجام دهیم که سبب بروز مشکلات اجتماعی نشویم.

فلاحی تصریح کرد: در وصول مطالبات سخت‌گیری قانونی خود را داشته باشید و به همان اندازه روند پرداخت تسهیلات را نیز تقویت و متقاضیان واقعی اشتغال را امیدوار کنید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه بین سرپرستی بانک‌ها در استان و مدیران کل ادارات و سازمان‌ها باید پیگیری شود تا مشکلات متقاضیان حل و ناراضی از سیستم دولتی و بانکی نباشند، در این شهرستان با این امکانات محدود مدیران می‌توانند، کارهای بزرگی انجام دهند و مشکلات پیش‌روی مردم را حل و فصل کنند.

فرماندار قلعه‌گنج گفت: با توجه به اینکه در کلان این نظرات اتخاذ می‌شود اما در سطح شهرستان پرداخت این تسهیلات با مشکل روبه‌رو می‌شود و مصوبات جلسات در عمل کمرنگ می‌شوند.

فلاحی اذعان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قلعه‌گنج به عنوان مجری اشتغال خانگی و خودکفایی از ابتدای سال هنوز پیشرفتی خوبی نداشته است و می‌طلبد این مسئله را سریع‌تر با سرپرستی خود حل کند و در فرصت باقمیانده همت مضاعف داشته باشد تا بتوانیم در سامانه رصد آمار اشغال منطقه را بالا ببریم.

به گزارش فارس، از ابتدای سال جاری تسهیلات خودکفایی و مشاغل خانگی در هیچ بانکی پرداخت نشده است و متقاضیان از کاغذ بازی بانک‌ها ناراضی و دلسرد هستند.

انتهای پیام/80004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول