اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی:

چادرنشین واقعی در مناطق زلزله‌زده ارسباران نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: اگر بگوییم چادر در مناطق زلزله وجود ندارد، دروغ است اما باید دید از این چادرها به چه نحوی استفاده می‌شود.

چادرنشین واقعی در مناطق زلزله‌زده ارسباران نداریم

قربان محمدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این چادرها عمدتاً به عنوان انباری یا محل جمع‌آوری آذوقه مورد استفاده زلزله‌زدگان قرار می‌گیرد و هیچ کس در این مناطق از چادر به عنوان محل سکونت استفاده نمی‌کند.

وی در مورد امر ساخت و ساز در حال حاضر در مناطق زلزله‌زده گفت: عمدتاً ساخت و ساز به انجام امور نازک کاری و در داخل واحدهای ساخته شده منحصر شده است.

محمدی با اشاره به اینکه ممنوع شدن انجام امور ساخت و ساز به معنی واقعی صورت نگرفته، اظهار کرد: از پیمانکاران خواسته شده تا حدالامکان از انجام امور ساخت و ساز بیرونی خودداری کنند.

این مقام مسئول بنیاد مسکن در آذربایجان‌شرقی در عین حال گفت: به متصدیان ساخت و ساز توصیه شده تا اگر هم اقدام به ساخت و ساز در فضای بیرونی می‌کنند از محافظ و چادر استفاده کنند و یا از موادی که مانع یخ بستن مصالح از جمله بتن، سیمان و ... می‌شود، استفاده کنند.

وی، از اتمام احداث 9 هزار و 600 مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد و تصریح کرد: این واحدها تا مرحله گچ‌کاری که جزو تعهدات بنیاد مسکن بوده به اتمام رسیده و به صاحبانشان تحویل داده شد.

محمدی در مورد اسکان موقت نیز گفت: در حال حاضر اسکان موقت 10 هزار خانوار در قالب کانکس‌های توزیعی نیز در این مناطق صورت گرفته است. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول