اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه:

دهه فجر زمینه‌ساز حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار میانه با بیان اینکه باید در ایام مبارک دهه فجر امسال ،پا به رکاب بودن مردم به نمایش گذاشته شود گفت: دهه فجر امسال زمینه‌ساز حضور گرم و دشمن‌شکن مردم در انتخابات خواهد بود.

دهه فجر زمینه‌ساز حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از فرمانداری میانه، تقی خلفاپور در همایش شوراهای آموزش و پرورش میانه تاکید کرد: اگر مواظب نباشیم فتنه‌ای مدرن‌تر و پیچیده‌تر از فتنه 88 را شاهد خواهیم بود.

وی، از مسئول ستاد دهه فجر میانه و اعضای کمیته‌ها که در زمینه تنویر افکار عمومی و تازه کردن بیعت با رهبری و پاسداشت ایام پیروزی انقلاب وظایف سنگینی عهده‌دار هستند، خواست تا در ادای وظایف خود کوتاهی نکنند زیرا دشمن برنامه‌های دهه فجر و حضور مردم در این صحنه را برای برنامه‌ریزی انتخابات آینده رصد می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش میانه نیز در این همایش با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به ایام دهه مبارک فجر اشاره کرده، از مدیران و معلمان مدارس خواست تا دانش‌آموزان را برای حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن توجیه کنند.

اسماعیل بایگان با بیان اینکه امنیت جانی دانش‌آموزان و همکاران بر عهده آموزش و پرورش است، از مدیران مدارس به خصوص مدیران روستایی خواست تا با تهیه بخاری‌های جدید یا اصلاح بخاری‌های نفت‌سوز در فصل سرما و یا گازکشی روستاهایی که علمک گاز در آنجا نصب شده، امنیت جانی آنها را تامین کنند.

وی، خواستار آموزش دانش‌آموزان و اولیاء آنها در مورد آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر و ایدز در راستای تامین امنیت پایدار جامعه شد.

انتهای پیام/60001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول