اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

افتتاح 500 پروژه روستایی در استان زنجان همزمان با دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: 500 پروژه روستایی همزمان با ایام دهه فجر در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 500 پروژه روستایی در استان زنجان همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی استان اظهار داشت: 2 هزار و 295 پروژه روستایی در استان زنجان تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه باید همه پروژه‌های عمران روستایی استان زنجان تا پایان کار دولت دهم به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در دو مرحله به بهره‌برداری می‎رسد.

استاندار زنجان با اشاره به بهره‌برداری از برخی از پروژه‌های عمران روستایی استان زنجان در دهه فجر سال‌جاری، تصریح کرد: مابقی پروژه‎ها نیز در خرداد ماه سال آینده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه منسجمی با عنوان بهره‌برداری از پروژه‌های کشور در دهه فجر در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: پروژه‌های مورد نظر برای افتتاح در استان زنجان نیز باید تا پایان دی ماه سال‌جاری نهایی و جمع‌بندی شود.

*برگزاری مراسم نمادین افتتاح پروژه‌های عمران روستایی در زنجان

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مراسم افتتاح پروژه‌های عمران روستایی استان زنجان در یک روستا به صورت نمادین برگزار می‌شود، یادآور شد: وضعیت اعتبارات عمرانی نیز بر اساس ابلاغ تخصیص‎های مراحل بعدی بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه به جابه‌جایی روستاهای مورد نظر در استان زنجان نیز سرعت داده شود، ادامه داد: مشکلات جابه‌جایی این روستاها بررسی و برطرف شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مکان جدید روستای تازه‌کند بیش از یک سال است که کلنگ‌زنی شده ولی تاکنون ساخت و سازی در آن صورت نگرفته است، اذعان داشت: باید زمینه و بستر مناسب برای حضور مردم و اسکان آن‌ها فراهم شود.

*بهره‌برداری از روستای تازه‌کند زنجان

وی با اشاره به اینکه روستای جدید «تازه‌کند» در خرداد ماه سال آینده بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: روستای «پالتلو» نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر جایگاه دهیاری‌ها در روستاهای استان زنجان قانونمندتر شده است، تصریح کرد: تاکنون 397 ساختمان دهیاری در استان زنجان احداث شده است.

*احداث 150 واحد ساختمان دهیاری در زنجان

وی با اشاره به اینکه احداث 150 واحد ساختمان دهیاری در استان زنجان هدف‌گذاری شده است، ادامه داد: این ساختمان‌ها با حمایت بانک‌ها در استان احداث می‌شود.

استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد این 150 واحد ساختمان دهیاری نیز تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول