اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سادات ابراهیمی: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قابل قبول نیست

حضور رئیس جمهور، توفیق اجباری مجلسی‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کشور غیرقابل قبول است.

حضور رئیس جمهور، توفیق اجباری مجلسی‌ها

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کشور غیرقابل قبول است و مجلس در این شرایط با آن موافقت نمی‌کند.

وی افزود: در شرایط کنونی باید برای ایجاد آرامش در بازار و اقتصاد کشور تلاش کرد و اجرای این طرح تنها باعث می‌شود که تنش‌های جدیدی به بازار کشور وارد شود.

وی با اشاره به اینکه مردم از مشکلات اقتصادی به ستوه آمده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم در شرایط کنونی با مشکلات زیادی مواجه هستند و به این دلیل باید کوشید تا مشکلی از مشکلات مردم را برداشت نه باری به دوش آن‌ها اضافه کرد.

*فضای حضور رئیس جمهور نباید یکطرفه باشد

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید حضور رئیس جمهور در مجلس یکطرفه باشد و ایشان باید سخنان نمایندگان مجلس را نیز بشنوند و در این باره باید همه تلاش کنند تا فضای جلسه صمیمانه باشد.

سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: مجلس درباره شرایط اقتصادی کشور نگرانی دارد و به این دلیل باید کوشید تا نگرانی‌ها برطرف شود و مردم نیز از زیر فشار خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه باید برای مشکلات بازار در شرایط کنونی چاره‌ای اندیشید، افزود: باید برای رفع مشکلات بازار در شرایط کنونی چاره‌اندیشی شود تا بر اساس مسائل کارشناسی شده اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا صبح ساعت 8:30 رئیس جمهور برای سخنرانی در صحن علنی مجلس به خانه ملت می‌رود تا درباره موضوعاتی در این باره صحبت کند؛ جلسه فردا به درخواست رئیس جمهور منعقد شده است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول